Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مورد تأخیر در تجلیل از قهرمانان بازی‌های پارآسیایی استان کرمانشاه گفت: آبان ماه امسال که مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در قصرشیرین برگزار شد قصد داشتیم در حاشیه این مسابقات از قهرمانان پارآسیایی استان کرمانشاه تجلیل کنیم، اما این ورزشکاران اعلام کردند می‌خواهند اعضای خانواده‌هایشان هم در مراسم باشد، لذا این کار اجرایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پولی را که برای تجلیل از این ورزشکاران در نظر گرفته بودیم، به حساب هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه واریز کرده‌ایم و منتظریم تا شرایط مناسبی برای برگزاری مراسمی شایسته فراهم شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تا کمتر از یک ماه آینده مراسم تجلیل از این ورزشکاران را برگزار خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بازی جانبازان خانواده کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا