Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نیکولای ملادینوف هماهنگ کننده سازمان ملل در روند سازش خاورمیانه در جریان جلسه شورای امنیت درباره اوضاع فلسطین گفت: اسرائیل قوانین بین المللی را نقض و کودکان فلسطینی را به قتل می رساند و شهرک سازی را توسعه می دهد.

وی افزود: اسرائیل هیچ گونه اقدامی برای توقف شهرک سازی انجام نداده است که این امر نقض قوانین بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملادینوف گفت: اسرائیل 40 خانواده فلسطینی را برای احداث شهرک ها از محله سلوان در بخش شرقی قدس آواره کرده است. اسرائیل همچنین کودکان ونوجوانان فلسطینی را در جنوب نوار غزه به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد: دهها سرباز اشغالگر به شهر رام الله در کرانه باختری یورش بره و وارد خبرگزاری فلسطینی شده و شماری از فلسطینی ها را زخمی کردند.

در همین راستا، منصور العتیبی نماینده کویت در سازمان ملل نیز در سخنان خود در جلسه شورای امنیت گفت: اسرائیل جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در حق فلسطینی ها مرتکب می شود.

وی بر لزوم این نکته تاکید کرد که شورای امنیت در برابر جنایات رژیم اسرائیل در اراضی اشغالی ساکت ننشیند. العتیبی از رژیم اسرائیل به عنوان نیروی اشغالگر خواست تا همه فعالیت های شهرک سازی خود در اراضی اشغالی را متوقف کند.

نماینده کویت تاکید کرد: ما اقدامات اسرائیل در نقض قوانین و حقوق در اراضی مقدس اسلامی و مسیحی را نمی پذیریم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، صندوق کودکان ملل متحد یونیسف با صدور بیانیه‌ای به کشتار کودکان فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری واکنش نشان داد.

یونیسف اعلام کرد که ۳ کودک فلسطینی در حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

همچنین صندوق کودکان ملل متحد بیان کرد که بر اساس گزارش‌های رسیده، دست‌کم ۱۴ کودک فلسطینی دیگر نیز بر اثر حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

یونیسف در ادامه این بیانیه تاکید کرد که باید کشتار کودکان فلسطینی متوقف و آتش‌بس فوری در نوار غزه برقرار شود.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۹ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار کلی شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه به ۳۴۰۹۷ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۷۶۹۸۰ نفر افزایش یافته است.

هنوز هزاران نفر دیگر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد از قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084757

دیگر خبرها

  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • یونیسف: کشتار کودکان در غزه باید متوقف شود
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند