Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:39:03 GMT

◄ انتصاب مسوول حراست فرودگاه کردستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۱۴۵

◄ انتصاب مسوول حراست فرودگاه کردستان

تین‌نیوز | 

با ابلاغی از سوی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی، مسوول حراست فرودگاه‎ استان کردستان منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎ عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله فیروزی‌پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شهریار شهبازی را به سمت مسوول حراست فرودگاه  کردستان منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی‌پور در بخشی از این ابلاغ خواستار هماهنگی و همکاری نزدیک شهبازی با مدیریت فرودگاه و دیگر ارگان‎های فرودگاه شده است. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی

رسول شهبازی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۷۳ روستای استان بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد اجرای طرح هادی در ۴۰۰ روستا آغاز شده که بیش از ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح هادی روستایی در استان، اظهار کرد: استان از نظر اجرای طرح هادی ۶۵ درصد از میانگین کشور بالاتر بوده، اما همچنان نیازمند اعتبارات بیشتری برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی هستیم.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

شهبازی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در همه روستا‌های استان در یک برنامه چند ساله برای تکمیل و اجرای طرح‌های هادی روستایی مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه ۸۲ روستای استان در یک فاز اجرایی عملیات طرح هادی آن‌ها آغاز شده است، ادامه داد: این روستا‌ها نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح هادی روستایی دارند.

شهبازی اضافه کرد: با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی سکونتگاه‌های روستایی، بازنگری روستایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی مورد بازنگری قرار گرفتند و ۵۸ روستا در حال بازنگری و ۲۸ روستا نیازمند بازنگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران