Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوگاه پناهجویان عازم کشورهای اروپایی در شهر "بیهاج" در بوسنی حال و هوای کریسمسی در آکواریوم شهر "نووسیبیرسک" روسیه/ ایتارتاس درست کردن "ماهی دودی" در کشمیر/ شینهوا پهن کردن فرش قرمز در فرودگاه شهر "اربیل" در اقلیم کردستان عراق برای استقبال از وزیر امور خارجه آلمان/ خبرگزاری آلمان یک ایست بازرسی در استان هرات افغانستان/ شینهوا تزیینات کریسمسی شهر سئول تظاهرات "جلیقه زردها" در شهر "بیاریتز" فرانسه علیه نشست مربوط به گروه هفت کشور صنعتی در این شهر "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه در مراسم اهدای جوایز سالانه به کادر نظامی، موسسات آموزشی و انجمن‌ها در مقر وزارت دفاع روسیه در مسکو/ ایتارتاس تظاهرات مخالفان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مقابل پارلمان در لندن از راست به چپ: صدراعظم اتریش، رییس جمهوری روآندا و رییس کمیسیون اروپا در نشست اتحادیه اروپا و آفریقا در شهر وین/ خبرگزاری فرانسه عکس رسمی "کریسمسی" دونالد ترامپ و همسرش در کاخ سفید جمع‌آوری رایانه‌های مسجد" الشباب" در شهر برلین از سوی پلیس آلمان برای تحقیقات در موضوع تروریسم/ رویترز حضور "مایکل فلین" مشاور سابق امنیت ملی ترامپ در دادگاه فدرال در واشنگتن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه دیروز حکم داد حکم زندان فلین به دلیل همکاری او با بازرس ویژه پرونده رسیدگی به مداخلات روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به مدت 3 ماه تعلیق شود./ آسوشیتدپرس مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از سالگرد وفات مولانا تا سلفی‌های سال نو مسیحی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند