Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد مرادیان تهیه کننده برنامه های رادیویی، درباره تولید و پخش برنامه رادیویی «به رسم یلدا» اظهار کرد: «به رسم یلدا» عنوان ویژه برنامه‌ای است که از جمعه ساعت ۲۱ تا ۱:۳۰ بامداد شنبه با اجرای دو زوج جوان رادیویی محمودرضا قدیریان و همسرش فرشته آلوسی و اشکان صادقی و همسرش روی آنتن شبکه جوان می‌رود.

وی در ادامه درخصوص بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: «به رسم یلدا» یک برنامه ترکیبی است که از بخش‌های مختلف گزارشی، نمایشی، گفتگوی حضوری و تلفنی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این برنامه گزارش‌های طنز میدانی که از مردم گرفته شده است را پخش خواهیم کرد و در گفتگو‌هایی که از قبل ضبط شده، نیما رئیسی با رستاک حلاج گفتگو خواهد داشت.

تهیه کننده برنامه رادیویی «خط آزاد»، درباره دیگر بخش‌های ویژه برنامه «به رسم یلدا» افزود: در بخش حافظ‌خوانی به صورت حضوری امید صباغ‌نو مهمان ما خواهد بود و در ادامه برنامه با حضور پوریا شکیبایی یادی از خسرو شکیبایی می‌کنیم و با پخش خاطرات مرتضی احمدی یادی از این هنرمند خواهیم کرد.

وی درخصوص بخش موسیقیایی برنامه «به رسم یلدا» گفت: همچنین در این برنامه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ میزبان گروه موسیقی بمرانی هستیم.

مرادیان در پایان یادآور شد: البته دو زوج جوان مجری، اجرای بخش‌های نمایشی این برنامه را برعهده خواهند داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی شبکه رادیویی ویژه برنامه شب یلدا شبکه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)

 به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه «شکوفه‌های آسمان» در طول ماه مبارک رمضان برای کودکان ۴ تا ۱۱ سال در حرم مطهر برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه همه روزه عصر‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و شب‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در صحن صاحب الزمان (عج) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و کودکان می‌توانند از برنامه‌های این بخش استفاده کنند.

 

برنامه‌های کودکانه قصه گویی، نقاشی، رنگ آمیزی، طراحی کودکانه، اجرای مسابقه، ایجاد خلاقیت، پخش انیمیشن، اجرای نمایش و اجرای جنگ شادی از جمله بخش‌های ویژه‌برنامه شکوفه‌های آسمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران