Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر فوتسال بانوان ایران این هفته با بازی ‌دو تیم شیرازی پویندگان  صنعت فجر شیراز و پارس‌آرا ادامه پیدا می‌کند و وارد هفته نوزدهم می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، لیگ برتر فوتسال بانوان ایران این هفته با بازی ‌دو تیم شیرازی پویندگان  صنعت فجر شیراز و پارس‌آرا ادامه پیدا می‌کند و وارد هفته نوزدهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره زارع، سرمربی  پویندگان صنعت فجر شیراز در گفت‌وگو با تسنیم در این باره اظهار داشت: بازی رفت با تیم پارس‌آرا بیش از 36موقعیت گل‌ از دست دادیم و فقط یک گل زدیم تا بازی به تساوی یک بر یک برسد اما با توجه به شرایط جدول مصمم هستیم در این بازی از موقعیت‌هایمان به نحو احسنت استفاده کنیم تا امتیاز کامل بازی را بگیریم. 

وی که تیمش در این هفته پس از چند برد پیاپی  برابر حفاری اهواز با نتیجه هشت بر دو شکست خورد گفت: تیم ما هنوز در شوک‌ این شکست سنگین است. در بازی رفت با نتیجه چهار بر سه به حفاری باخته بودیم و این یک گل اختلاف هم به خاطر تجربه بیشتر این تیم زده شد اما در بازی برگشت هیچ چیز به نفع ما نشد و شکست خوردیم. 

سرمربی  پویندگان صنعت فجر شیراز افزود: لیگ برتر فوتسال در فصل جاری پس از پایان بازی‌ها بین یازده تیم، برای تعیین قهرمان در صدر جدول پلی‌آف خواهد داشت و تیم‌های اول با چهارم و دوم با  سوم در دیداری حذفی با یکدیگر بازی می‌کنند تا فینالیست مشخص و در نهایت قهرمان معرفی شود.

لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست نمایندگان شیراز برابر بالانشین‌هالیگ برتر فوتسال بانوان| توقف حفاری برابر دختران کویرلیگ برتر فوتسال بانوان| توقف نامی‌نو برابر مس رفسنجان

زارع گفت: با باخت برابر حفاری، رقابت ما با مس رفسنجان  برای کسب مقام چهارم و حضور در پلی آف سخت‌تر شد. این تیم با یک بازی کمتر و تفاضل گل بهتر بالاتر از ما ایستاده و بازی‌های به مراتب راحت‌تری نسبت به پویندگان دارد.

وی بیان کرد: تیم ما اگر تمام بازی‌ها را ببرد و مس رفسنجان یک‌ شکست داشته باشد، تازه آن وقت کار به گل شماری می‌رسد، این موضوع کار  را برای حضور در پلی آف سخت کرده اما تیم پویندگان می‌خواهد تمام تلاشش را تا روز آخر انجام دهد. 

سرمربی صنعت فجر با بیان اینکه سال گذشته بسیاری از تیم‌ها با توجه به قدرت  حفاری برابر این تیم  حاضر نمی‌شدند گفت: این موضوع سبب شد صنعت نفت با تفاضل گل‌ بهتر قهرمان شود همین اتفاق سبب شده قهرمان با پلی آف مشخص شود تا حق تیمی ضایع نشود. هر چند لیگ برتر فوتسال آقایان هم در فصل جاری پلی آف دارد. 

وی خاطر نشان کرد: ما در  بازی این هفته برابر پارس‌آرا، «خدا بنده» و «مظفر» دو دروازه بان اصلی خود را به دلیل مصدومیت نداریم اما مطمئنم هانیه فرهادی دروازه بان سوم ما در این بازی به شایستگی از دروازه تیم ما حفاظت می‌کند. 

تیم پویندگان با 28 امتیاز در رده پنجم و تیم پارس آرا با 15 امتیاز در رده هشتم جدول است. بازی این هفته جمعه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا