Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:42:29 GMT

پیروزی ملت ایران در صحنه معادلات جهانی تصادفی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۴۲۲

پیروزی ملت ایران در صحنه معادلات جهانی تصادفی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس گفت: هر ملتی منابعی برای هویت بخشی در اختیار دارد، عناصری که شخصیت هر ملت را می‌سازد از منابعی الهام می‌گیرد. آنچه ما می‌دانیم این است که دفاع مقدس یک واقعیت حقیقت بخش برای ملت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ملت ایران با صفت ایستادگی، صبر، شکیبایی، ظلم ستیزی و... شناخته می‌شود، همه از زمان دفاع مقدس بر جان مردم نشسته است. همین صفات باعث شده تا ملت ایران بتوانند در برابر فشارهای بی سابقه قدرت‌های بزرگ بایستد.

وی افزود: حقیقت دفاع مقدس یک تندیس زنده است که در آن دوران آفریده شد و در جان مردم نشست. چگونه عاشورا یک حقیقت زنده است که گذر زمان هیچ تغییری در آن ایجاد نکرده است. ما در هر عاشورا تصور می‌کنیم در صحنه هستیم و در میان پیکرها زندگی می‌کنیم. دفاع مقدس امتدادی انسداد یافته از عاشورا است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به موقعیت امروز کشور در مقایسه با زمان دفاع مقدس گفت: در آن زمان همه چیز نابرابر بود؛ از اقتصاد تا مسائل نظامی. امروز هر چقدر هم به معادلات جهانی نگاه می‌کنیم، اصولا نباید ما پیروز می‌شدیم. در جهان چیزی به نام شانس وجود ندارد. این تصادفی نیست که یک ملت چند سال در برابر یک جهان بایستد و پیروز شود. وقتی در عملیات روانی، رسانه‌ای و نظامی جهانی یک ملت تاب آورده و ایستادگی می‌کند، خود یک نظریه جدید را می‌سازد.

ادامه دارد....

کد خبر 4489425

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه پاسداران مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد