Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی اعلام کرد که نیرو‌های ارتش سوریه که در حومه شمال شرقی لاذقیه مستقر هستند با نفوذ گروهی از تروریست‌ها به مقر‌های نظامی منطقه مقابله و با آنان به شدن درگیر شدند.

در درگیری میان نیرو‌های سوری و تروریست‌ها شماری از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند و برخی سلاح و مهمات خود را رها کرده و فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حومه شمالی و شمال شرقی لاذقیه که هم مرز با ادلب است شماری از عناصر تروریستی جبهه النصره و الحزب الترکستانی حضور دارند که مقر‌های نظامی و محله‌های مسکونی را هدف قرار می‌دهند.

از سوی دیگر، نیرو‌های سوری هنگام پاکسازی مزارع منطقه درعاالبلد، یک پهپاد جاسوسی و مقادیری سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌ها کشف و ضبط کردند.

خبرنگار سانا گزارش داد برخی از این سلاح‌ها ساخت کشور‌های غربی هستند و در این عملیات شماری مسلسل، نارنجک، آر پی جی، خمپاره و انواع فشنگ و عینک‌های دید در شب کشف شده است.

نیرو‌های ارتش سوریه با همکاری مردم به پاکسازی محله‌های مسکونی و مزارع پرداختند تا با خنثی‌سازی بمب‌ها و مین‌های کاشته شده به دست تروریست‌ها بتوانند شرایط بازگشت مردم به خانه هایشان و از سرگیری زندگی عادی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

منابع عبری چهارشنبه‌ شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است. اکنون شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • دستاوردسازی خیالی