Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:55:45 GMT

سرمایه‌گذار بینوایان در شهرزاد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۴۵۸

سرمایه‌گذار بینوایان در شهرزاد

محمدصادق رنجکشان که با سرمایه‌گذاری در نمایش «بینوایان» حسین پارسایی و چند فیلم به نام شناخته شده‌ای بدل شده است، تهیه‌کنندگی یک تئاتر را برعهده گرفته است. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از دوم دی ماه قرار است نمایش «جنون» به کارگردانی ریحانه نبی‌یان در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند نام نمایش در ابتدا «سایکوسیس 4:48» اعلام شد. «سایکوسیس 4:48» به قلم سارا کین، از نویسندگان تأثیرگذار معاصر است. در سایت فروش این نمایش نام سارا کین به عنوان نویسنده حذف شده است.

سرمایه‌گذار «بینوایان» در مسیر «سرکوب»!

نکته جالب دیگر این نمایش حضور محمدصادق رنجکشان است که در بازسازی سینما آستارا و تولید چند فیلم از جمله فیلم رضا گوران و سعید روستایی مشارکت داشته است.

رضا گوران در نقش مشاور نمایش «جنون» فعالیت می‌کند.

به گفته گروه داستان این نمایش درباره فریادهای هذیان‌گونه  انسانهایی است که نه می توانند جامعه پر از تزویر را تحمل کنند و نه می‌توانند وجود خود به عنوان عضوی از این جامعه را تحمل کنند و بنابراین راهی جز پذیرفتن انگ دیوانه بودن ندارند.

دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مدیر پروژه و دستیار تهیه‌کننده: حامد لشگریان، دستیار تولید: منا رمضانی، دستیار کارگردان: هدی نوری، موسیقی: علی کیا، طراح لباس: ریحانه نبی‌یان، طراح دکور: ریحانه نبی‌یان، طراح پوستر: امیر نوری، طراح نور: رضا رضایی، روابط عمومی: گلاویژ نادری، عکاس: مرضیه ایرانی، سعید جلیلی اشاره کرد.

شبنم قربانی و علیرضا شریعتی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اثر نمایشی از دوم دی ماه هرشب ساعت 19:15 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

R1369/P1356/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه شهرزاد تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر تماشاخانه شهرزاد تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود