Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر اسبق اطلاع‌رسانی پاکستان گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در یافتن راهکارهای تازه برای همکاری بیشتر بین پاکستان و ایران دارند و پیشنهاد می‌کنم رسانه‌های مشترک بین دو کشور به زبان‌های اردو و فارسی راه‌اندازی شود. ایران و پاکستان رسانه‌های مشترک اردو و فارسی زبان راه‌اندازی کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، فردوس عاشق اعوان وزیر اسبق اطلاع‌رسانی پاکستان و عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: سفر هیأت‌های رسانه‌ای بین تهران و اسلام‌آباد بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌های دو کشور با اطلاع از ظرفیت‌ها و توانمندی یکدیگر می‌توانند نقش مهمی در نشر اخبار موثق ایفا کنند.

اعوان تأکید کرد: زمانی که وزیر اطلاع رسانی بودم تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با رسانه‌های ایران به کار بردم تا از هر نوع شایعه پراکنی جلوگیری و خبرهای درست منتشر شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز وزارت اطلاع رسانی در صدد است روابط خوب با رسانه‌های ایران برقرار کند.

وزیر اطلاع رسانی اسبق پاکستان گفت: دولت فعلی برای کاهش هزینه‌ها سفرهای خارجی غیر ضروری را ممنوع یا بسیار محدود کرد بنابراین رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه اطلاع رسانی درست ایفا می‌کنند.

اعوان اظهار داشت: با توجه به محدود شدن سفرهای خارجی، سفر هیأت‌های رسانه‌ای پاکستان به ایران مشکل است اما می‌توان از تکنولوژی پیشرفته امروزی برای برقراری ارتباط و همکاری بیشتر استفاده کرد.

وی افزود: از قبل قراردادهایی بین رسانه‌های پاکستان و ایران وجود دارد که البته کافی نیست و همکاری در این زمینه باید تقویت شود.

وزیر اطلاع رسانی اسبق پاکستان تصریح کرد: پاکستان و ایران از گذشته روابط بسیار خوبی دارند که با کمک رسانه‌ها می‌توان این ارتباطات را بیش از پیش تقویت کرد.

اعوان تأکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی رساندن برای افزایش حجم تجارت و برطرف کردن موانع در این زمینه همچنین گسترش روابط سیاسی، فرهنگی و نظامی بین دو کشوردارند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش موثری در یافتن راهکارهای تازه برای همکاری بیشتر بین پاکستان و ایران دارند که باید به این موضوع توجه کرد.

وزیر اطلاع رسانی اسبق پاکستان گفت: پیشنهاد می‌کنم روزنامه‌های مشترک بین دو کشور به زبان‌های مختلف اردو، انگلیسی و فارسی منتشر شود.

اعوان اظهار داشت: باشگاه‌های مطبوعاتی پاکستان باید از خبرنگاران ایرانی دعوت کنند تا ضمن بازدید از رسانه‌های این کشور از نحوه فعالیت آن‌ها آگاه شوند و به طور قطع در ایران نیز نهادهایی هستند که می‌توانند مقدمات سفر خبرنگاران پاکستانی به این کشور را فراهم کنند.

اعوان در پایان گفت: رسانه‌های ظرفیت بسیار زیادی برای بهبود و گسترش روابط بین پاکستان و ایران دارند که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل رسانه ها ظرفیت گسترش پاکستان ایران مقدمات سفر پاکستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست