Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان ارغوانی تهیه کننده ویژه برنامه «شب روشن» که به مناسبت شب یلدا از شبکه دو  پخش خواهد شد، درباره انتخاب «روشن ترین شب» برای ویژه‌برنامه شب یلدا گفت: به خاطر علاقه‌ام به اسم شب و روز، سعی کردم اکثر برنامه‌های خودم را با این عنوان کار کنم. «امروز هنوز تمام نشده» هم از این دست از اسامی بود و هیچ موضوع دیگری در آن نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آیتم‌های مختلفی را با حضور چهره‌های شاخص سینمایی و تلویزیونی مانند لوریس چکناواریان تولید کرده‌ایم که در برنامه پخش خواهد شد. این برنامه با فضایی شاد و به دور از تجملات تدارک دیده شده است.

ارغوانی با اشاره به دکور متفاوت برنامه بیان کرد: بزرگترین کرسی برنامه‌های تلویزیونی که تقریبا بیست نفر ظرفیت دارد را ساخته‌ایم که مهمانان و خانواده‌های دعوت شده در برنامه در کنار آن حضور پیدا خواهند کرد و به گپ و گفتگو خواهیم پرداخت.

وی همچنین درباره اسامی مهمانان برنامه تصریح کرد: در بخش خوانندگان احسان خواجه امیری، بابک مافی، ایوان بند و آرون افشار و در بخش بازیگری لاله اسکندری، کامبیز دیرباز و کوروش تهامی مهمانان برنامه خواهند بود و تیتراژ برنامه را نیز بابک مافی خوانده است.

ارغوانی درباره اجرای برنامه و زمان پخش آن هم تاکید کرد: ژیلا صادقی به تنهایی اجرای برنامه را بر عهده دارد و ما در دو شب، پنجشنبه بعد از خبر سراسری و جمعه ۲۱:۳۰ تا خبر شبانگاهی و ۲۲:۴۵ تا پاسی از شب برنامه خواهیم داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شب یلدا شاخص لوریس چکناواریان ژیلا صادقی شبکه دو سیما ویژه برنامه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • تصویری از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • فیلم| سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • تصاویر سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید