Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:43:24 GMT

دیدار رئیس ستاد ارتش پاکستان با امیر قطر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۱۵۲۸

دیدار رئیس ستاد ارتش پاکستان با امیر قطر

رئیس ستاد ارتش پاکستان از امیر قطر بابت حمایت مداوم از حل و فصل سیاسی جنگ افغانستان قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از نیشن، براساس بیانیه سرویس مطبوعاتی نیروهای مسلح پاکستان، قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش پاکستان در این سفر دیدگاه‌هایش را در گفت‌وگو با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است، طرفین همچنین درباره ارتقای همکاری امنیتی دو جانبه گفت‌وگو کردند.

امیر قطر از تلاش‌های پاکستان و نقش "سازنده" اسلام‌آباد در ثبات منطقه‌ای از جمله در افغانستان تشکر کرد. ژنرال قمر جاوید باجوا همچنین با شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی، نخست‌وزیر قطر گفت‌وگوی تلفنی کرد.

نخست‌وزیر قطر نسبت به توسعه همکاری دوجانبه از جمله در حوزه امنیت ابراز تمایل کرد. رئیس ستاد ارتش پاکستان او را از همکاری کامل پاکستان در تمامی تعهدات دوجانبه مطمئن ساخت.

ژنرال قمر جاوید باجوا همچنین در رژه روز ملی قطر شرکت کرد.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق

در جریان سفر رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عراق، راه‌های گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست موسوی رئیس دانشگاه شریف، به این کشور  سفر کردند.

در این سفر چند روزه موسوی و هیئت همراه با محسن المندلاوی سرپرست و نایب رئیس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی همچنین رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسئولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ سازوکارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی