Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی گفت: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند اگر کسی بداند بازگشت و سرانجام کارها چگونه است و از بازگشت به قیامت آگاه باشد، سراغ حیله و نیرنگ نمی‌رود و زندگی خود را با صداقت و راستی پیش می‌برد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا مهدوی‌ارفع، مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) به صداقت و راستی نگاه ویژه‌ای دارند که امروز هم در دنیا موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیه 119 سوره توبه آمده است: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید و با صادقان باشید»، تصریح کرد: امام علی (ع) درباره صداقت می‌فرماید انسان بدون صداقت و با حیله و نیرنگ به جایی نمی‌رسد.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند اگر کسی بداند بازگشت و سرانجام کارها چگونه است و از بازگشت به قیامت آگاه باشد، سراغ حیله و نیرنگ نمی‌رود و زندگی خود را با صداقت و راستی پیش می‌برد.ایشان همچنین می‌فرمایند امروز در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که بیشتر مردم حیله و نیرنگ را راه زیرکی می‌پندارند و افراد جاهل، آنان را اهل تدبیر می‌خوانند و حضرت آن‌ها را نفرین می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: امیرالمؤمنین (ع) رمز پیروزی در جنگ‌ها را نیز صداقت معرفی می‌کردند و می‌فرمودند وقتی خدا صداقت را در ما دید پیروزی را برای ما و شکست و خواری را بر دشمنان ما فرو فرستاد و این کلام حضرت نشان می‌دهد شکست و پیروزی حقیقی در میزان هماهنگی ما با خدا تعریف می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهج البلاغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر؛ بازگشت آرمین سهرابیان
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی