Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب الله میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یکی از ماموریت های مهم و اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به موضوع شهدای گمنام اشاره کرد و بیان داشت: پیگیری و تشکیل هیات امنای شهدای گمنام مصلی بندرعباس درحال انجام است.
وی با بیان اینکه خود را مکلف به انجام ماموریت ‌ها می دانیم، افزود: در قبال شهدا و خانواده ‌های شهدا و نسل جوان امروز و آینده این کشور مسوولیم و باید گنجینه های دفاع مقدس را با روش ‌های هنری، لطیف، محسوس و نامحسوس به جامعه انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای نخستین بار تبادل و استقبال از شهیدان دفاع مقدس در مرز شلمچه به میزبانی استان هرمزگان 20 آذر به میزبانی 50 نفر از مردم و مسوولان اهل سنت منطقه گچین بندرعباس انجام شد.
به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان، مردم ایران و به خصوص مادران و پدران شهدا سال ها چشم انتظار بازگشت شهدای خود هستند، زیرا بازگشت حتی یک تکه از استخوان شهیدان برای ما افتخار است.
سردارمیرزایی با اشاره به نقش موثر مردم و رزمندگان هرمزگان در چندین جبهه از جنگ تحمیلی، یاد آورشد: نباید نقش آفرینی های هرمزگانی ها مورد غفلت قرار گیرد، درحالی که موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور افتتاح شده، استان از اجرای این طرح ملی عقب مانده است.
9887/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کشور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جامعه خانواده های شهدا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی