Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حسن دوراندیش رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان رودان گفت: ۴۰۶ پروانه فعالیت کشاورزی در شهرستان رودان از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است.
وی افزود:این پروانه‌ها در زمینه‌های امور دام، باغبانی و مکانیزاسیون است.
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان رودان گفت: هویت بخشی و بهبود وضعیت تولید و کسب و کار کشاورزان، استفاده از تسهیلات و استفاده از حق بیمه از مزایای صدور پروانه فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن دوراندیش با اشاره به اینکه طرح ساماندهی مراکز خرید و فروش محصولات کشاورزی در مرکز کمیز اجرا شده است.
وی گفت:: به زودی دو مرکز خرید و فروش دیگر هم در بخش‌های جغین و رودخانه راه اندازی می‌شود.
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان رودان افزود: به صفر رسیدن سرقت از باغ‌های محلات با بالا بردن سطح گشت زنی با تعامل دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج محلات، بازرسی مداوم از کارگاه‌های بسته بندی و مراکز خرید و فروش، از عمده فعالیت نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان است.
شهرستان رودان با بیش از ۴۵ هزارهکتار سطح زیر کشت زراعی و باغی به عنوان قطب کشاورزی استان هرمزگان و حتی جنوب شرق کشور محسوب می‌شود.
فعالیت بیش از ۸۰ درصد مردم در شهرستان رودان در حوزه کشاورزی و مشاغل مرتبط با آن است.
نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان رودان از سال ۸۵ با هدف ساماندهی کشاورزان فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است.

انتهای پیام/ر

به زودی راه اندازی دو مرکز خرید و فروش محصولات کشاورزی در رودان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری