Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه کل واحدهای افتتاح‌شده در شهر قم ۴۰ هزار و ۸۶ واحد هستند، گفت: ۶۰۰ واحد مسکن مهر در استان با مشکلات قضایی مواجه بوده و منتظر دستور قضایی هستند. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن صبوری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تعداد کل واحدهای مسکن مهر استان 43 هزار و 500 واحد است، اظهار داشت: تعداد واحدهای تعهد شده در استان 41 هزار و 296 واحد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کل واحدهای افتتاح‌شده در شهر قم 40 هزار و 86 واحد هستند، افزود: همچنین 600 واحد مسکن مهر با مشکلات قضایی مواجه بوده و منتظر دستور قضایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: 18 مرحله افتتاحیه  مسکن مهر در استان داشتیم که با حضور مقامات کشوری و استانی این افتتاحیه‌ها صورت گرفته و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه‌ها به پایان برسند.

اختیار اراضی 32 و 48 هکتاری شهرک پردیسان به شهرداری قم واگذار می‌شودپای حرف اهالی پردیسان قم|منطقه پردیسان فروشگاه ‌نداردکمبود مراکز عرضه کالا و فروشگاه در شهرک پردیسان قم جدی است

 

صبوری با اشاره به اینکه دو پروژه افتتاح نشده مسکن مهر در استان قم وجود دارد گفت: دو پروژه شرکت تعاونی پیشگامان توسعه مسکن و مروارید سازان پروژه‌های نیمه‌تمامی هستند که هنوز افتتاح نشده‌اند.

وی با اشاره به پروژه پیشگامان توسعه مسکن ابراز کرد: این پروژه شامل 53 واحد بوده که هنوز افتتاح نشده که دارای مشکلاتی چون ضعف مدیرعامل تعاونی وجود داشته که هنوز برطرف نشده اما سعی بر این بوده که از تعطیلی طولانی  واحدها مدت جلوگیری شده و این مسئله روند خوبی از مردادماه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: پروژه بعدی مروارید سازان بوده که این پروژه هم به دلیل عملکرد ضعیف مدیرعامل سابق دارای مشکلاتی بوده و دو سالی بود که با رکود همراه بود و پروژه با رکود پیش می‌رود.

صبوری با اشاره به تعداد مسکن‌های مهر افتتاح نشده در بخش سلفچگان گفت: در این بخش 196 واحد افتتاح نشده داریم، همچنین 17 هزار و 136 واحد مسکن مهر بوده که سند برایشان صادرشده است.

وی ابراز کرد: در حوزه مسکن مهر نیازمندی‌هایی داریم که از نظر مدرسه، مراکز تجاری، ورزشی و مساجد همچنان با کمبود روبرو است، 21 مدرسه شروع‌شده، 17 مورد تکمیل و  4 مورد هم در حال ساخت هستند، همچنین مساجدی که شروع‌شده ده مورد است و سه مورد هم در حال احداث داریم، 7 مورد تکمیل‌شده و 9 مورد هم نیاز است که ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطرنشان کرد: در سایت مسکن مهر قم مراکز تجاری موردنیاز 45مورد، مراکز ورزشی 19 مورد و مراکز درمانی 14 مورد است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته است و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده است و آغاز به کار رسمی و افتتاح آن را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود، به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • پایانه جدید شرق خردادماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد