Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابوحمزه گفت:شرایط کنونی به‌گونه است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است. کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان ؛ روز گذشته مجمع سالانه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و سرهنگ احمد شمسی رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه  اظهار داشت یکی از راه های جلوگیری از فساد افزایش سطح آگاهی مردم و تقویت روحیه مطالبه گری است که با شفاف سخن گفتن و بدون رودربایسی این کار انجام می شود.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان  گفت : سعی ما این است که به همه خدمت کنیم و اگر در کشور مشکلی یش آید سپاه و بسیج وارد می شود حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌ها هر کاری را که می‌خواهند انجام بدهند اول بودجه آن تصویب و تامین می‌شود، تصریح کرد:درسپاه و  بسیج این گونه نیست و سپاه و بسیج نسبت به اسلام، انقلاب و مردم خود را متعهد می‌دانند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان افزود :  در حال حاضر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ۲۱۰ میلیارد تومان از شهرداری کرمان طبلکار است و  این مسئله باعث شده که پروژه‌های شهری کرمان به کندی پیش رود بودجه شهرداری و شورای شهر ربطی به سپاه ندارد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای کرمان در چهارم تا نهم اسفندماه در کرمان گفت: کارهای مقدماتی برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان از سال قبل آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمان از راهبردهای مقام معظم رهبری استفاده شود، ابراز کرد: بعد از برگزاری کنگره، برنامه‌ها تا پنج سال آینده همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد : در راستای برگزاری کنگره آثار و خاطرات پدران و مادران شهدای استان در حال جمع‌آوری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : شرایط کنونی  به‌گونه ای است که دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه می باشد؛ کاری که باید انجام داد این است که واقعیت‌های چهل سالگی انقلاب را  برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: هرتزوگ در سخنانی گفت: شب گذشته از چهار جهت در خاورمیانه به ما حمله شد و بمباران توسط ایران و نیروهای نیابتی آن با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها انجام شد، این به معنای اعلام جنگ است.

وی افزود: ما همیشه به سخنان متحدان و شرکای خود گوش می‌دهیم و به دیدگاه آنها احترام می‌گذاریم. ما در حال بررسی همه گزینه‌های پیش روی خود هستیم و همانطور که قبلاً نیز گفتم هر کاری که لازم باشد برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهیم داد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: درباره روندی که اکنون در حال انجام است وارد جزییات نمی‌شوم. ما به دنبال جنگ نیستیم و فکر می‌کنم به این حرف‌ها بسنده خواهم کرد.

.وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین مدعی شد: جامعه جهانی باید در مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» آن در منطقه و جهان متحد شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری کشور در دمشق، مناطقی را در اراضی اشغالی با پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داد.

کد خبر 844464 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • رئیس جمهور رژیم صهیونیستی: ما به دنبال جنگ نیستیم !
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است