Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان گفت: شهدای مدافع حرم با ایثارگری اسلام را از خطر بزرگ دشمنان خون آشام نجات دادند و کار این شهدا غیر قابل تصور بود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ حجت الاسلام رمضانی پور روز گذشته در آیین عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم اظهارداشت :شهدای مدافع حرم  با ایثارگری اسلام را از خطر بزرگ دشمنان خون آشام نجات دادند و کار این شهدا غیر قابل تصور بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت :شهدا مخلص بودند و زاهدانه زندگی کردند و برای نظام ارزشمند بودند .

امام جمعه رفسنجان یا گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح تصریح کرد :روز شهادت ایشان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است و در پیوند هر چه بیشتر در وحدت عملی و وحدت نظری و معنوی بین حوزه و دانشگاه که دو رکن ارزشمند نظام محسوب می شوند تاکید می کنیم .

وی افزود :شهدای مدافع حرم نسبت به موقعیت های دشمنان اسلام آشنایی نداشتند  دلاورانه جنگیدند و به فیض شهادت نایل شدند این شهدا کار غیر ممکن که همان از بین بردن داعش بود با ایمان و صلابت انجام دادند .

رمضانی پور اذعان داشت : وجود فیزیکی شهدا برای ما ارزشمند بود  ولی انها با زاهدانه برای اسلام از جان خود گذشتند و چنین افرادی برای نظام ما ارزشمند هستند .

وی بیان داشت :انسانهایی که بخواهند با عملکرد سوء خودشان فشارهای متعدد بر مردم وارد نمایند طبیعی است این جور افراد نه اینکه فیض لقای شهادت را نصیبشان نمی شود حتی توفیق شرکت در مجلس شهدا را هم ندارند .

امام جمعه رفسنجان عنوان داشت : افراد خیانتکار اهل درستی و پاکی نبودند و نیستند به فرموده مقام معظم رهبری روحیه شهادت طلبی ، تفکر و اندیشه شهادت را شهدای مدافع حرم در نظام ما زنده کردند .

وی ادامه داد :ما توانستیم دشمن را از همان روزیکه که به خاک ما تجاوز کردند شکست بدهیم و نظام ما در یک امنیت و آرامش محض قرار دهیم .

وی به وحدت و همدلی اشاره داشت و گفت :برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به مسئولین کمک کنید برای اینکه خدمات ارزشمند را برای جامعه ارائه دهند برای حمایت مجدانه همراه با اخلاص همراه با ولایت در شکل و قالب بسیجی دولت را همراهی نمایید .

رمضانی پور گفت :ما باید بسیجی وار در صحنه انقلاب حاضر باشیم این همایش نشان دهنده این است که ما حامی انقلاب و دفاع از کیان اسلام هستیم و اسلام مرز و سرزمین نمی شناسد ما اماده دفاع از آن هستیم .

وی خاطرنشان کرد :باید با وهابیون که با اعتقاد پلید خود اسلام را را به نابودی کشانده اند مبارزه کرد ، اسلام  دیگر ایرانی ،افغانی و یمنی نمی شناسد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی یاد شهدای فروردین ماه و شهیدان امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سید مرتضی آوینی گرامی داشته شد.

شرکت کنندگان ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم اقبالیه و آبیک هم در مراسمی سالروز  شهادت سردار سرافراز سیدمحمد حجازی را گرامی داشتند.

سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

جمعی از مدیران محمدیه هم به مناسبت روز ارتش با خانواده شهید زیاد علی زیادی دیدار کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است