Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی شامگاه سه شنبه در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آشنایی با کارکرد بسیج از ابتدای تشکیل آن توسط امام(ره) اظهار کرد: نیروهای بسیجی و سپاه در راستای منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به شجره طیبه صالحین در بسیج اشاره کرد و افزود: صالحین ظرفیت خوبی است و باید روی آن تلاش داشته باشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای بسیجی و سپاهی در با جانفشانی در دوران دفاع مقدس از نظام اسلامی پاسداری کردند، تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه اهل عمل در حراست از دین و نظام الهی هستند.

بنیان فکری نیروهای بسیجی در شجره طیبه صالحین قوام می گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در دیدار مذکور نیز به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: بنیان فکری نیروهای جوان و بسیجی در شجره طیبه صالحین قوام می گیرد.

سردار غلامحسین غیب پرور به تاکید مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج ده ها میلیون نفری اشاره کرد و افزود: نقش استادان شجره طیبه صالحین در ساماندهی نیروهای جوان مومن انقلابی و پای کار بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: بر ما تکلیف است که خدمت علمای دین حضور پیدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های انقلاب اسلامی بسیج دین نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان