Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:25:14 GMT

توخل: اخراج مورینیو خیلی چیزها را عوض می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۲۰۵۰

توخل: اخراج مورینیو خیلی چیزها را عوض می‌کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد اخراج ژوزه مورینیو می‌تواند شرایط را دچار تحولات بزرگ کند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود. درست یکروز پس از قرعه کشی، ژوزه مورینیو از هدایت یونایتد کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال توخل مدعی شد که این موضوع می‌تواند تغییرات زیادی در بازی پیش رو داشته باشد.

 

 

 

او گفت:" بله، خیلی چیزها عوض می‌شود ولی نمی‌دانم چه چیزهایی. با این حال اهمیت چندانی ندارد زیرا بازی های زیادی پیش از دیدار با یونایتد پیش روی ماست. من می‌دانم که برای شما خبرنگاران چقدر جذاب است که در این رابطه بنویسید ولی پیش از بازی بعدی، فعلا زمان صحبت راجع به بازی با یونایتد نیست. اول بازی با نانت و بعد ببینیم چه خواهد شد."

پاری سن ژرمن منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی) توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏