Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مهرداد کرمی گفت: در راستای ضرورت نظارت بیشتر بر بازار، مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد احضار شد.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده و ضرورت نظارت بیشتر بر بازار Store مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر سخنان رئیس قوه قضاییه در خصوص ورود دادستانی در چارچوب قانون Law به موضوع گرانی افزود: مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان به دلیل عدم انجام وظایف قانونی و جلوگیری از اجرای قانون دربحث نظارت بربازار و واحد‌های تولیدی احضار و تفهیم اتهام شد.

کرمی درادامه عنوان کرد: پرونده قضایی برای مدیر مربوطه تشکیل شده و در یکی از شعب دادیاری در حال رسیدگی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان تهیه‌کنندگان سینمای ایران قربانی کلاهبرداری کثیف شدند اعترافات قاتل در بازسازی صحنه جسد سوخته زن مشهدی+ عکس از سالار آقاخان دلال معروف ارز به عراقچی رسیدیم پوتین ترور می شود ؛ ترامپ ناشنوا !؟ / پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2019 پیشگویی کرده است + عکس کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد/ او مرخصی رفت و دیگر نیامد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store قانون Law اخبار حوادث صنعت کهگیلویه و بویراحمد معدن و تجارت استان قانونی احضار عکس فیلم دختر جسد زن همدستی پدر خاش همسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد