Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@14:05:49 GMT

نحوه ثبت گوشی‌های دوسیم کارته

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۲۲۷۲

      به گزارش خبرگزاری بسیج، گمرک ایران اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های قبلی مبنی بر ارسال اطلاعات گوشی‌های مسافری ثبت شده در سامانه گمرک به وزارت صمت، لطفا توجه داشته باشید که پس از ثبت اطلاعات به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به گمرک ایران به منظور پیگیری ارسال اطلاعات نیست و صرفاً پس از ثبت اطلاعات در سامانه گمرک، فایل مربوطه طبق بازه‌های زمانی اعلام شده به همتا ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گمرک در ادامه همچنین خطاب به متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری اعلام کرد: متقاضیان محترمی که قصد ثبت گوشی‌های مسافری دو سیم کارته در سامانه گمرک را دارند، حتماً باید هر دو شناسه IMEI تلفن همراه خود را در سامانه گمرک ثبت نمایند. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: توجه کنید که اگر هر دو شناسه imei در سامانه ثبت نشود؛ فعالسازی برای هیچ کدام از سیم کارت‌ها صورت نمی‌گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال۲۳۰ هزاراظهارنامه پیش‌فرض درنخستین سال قانون جدیدمالیات

بیش از ۲۳۰ هزار­ اظهار نامه دوره چهارم مالیات بر ارزش افزوده سال­۱۴۰۲ توسط مودیان، تکمیل و برای­ سازمان امور مالیاتی ارسال شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، موحد بک نظر با اشاره به اینکه، بیش از 230 هزار­ اظهار نامه دوره چهارم مالیات بر ارزش افزوده سال­1402 یعنی دوره زمستان­ 1402 توسط مودیان، تکمیل و برای­ سازمان امور مالیاتی ارسال شد؛ گفت:  درمقایسه با تعداد اظهارنامه‌های دروره مشابه سال قبل ما با رشد درصد قابل توجهی ­از مودیانی مواجه هستیم که به تکالیف قانونی خودشان عمل کردند و قریب به حدود 70 درصد از مودیان باتوجه به عدد و ارقامی­ که ما از سال گذشته با آن مواجه هستیم نسبت به این مهم اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، با اشاره به اینکه امسال، نخستین سالی است که برای مودیان اظهارنامه پیش فرض صادر می‌شود گفن: در اجرای مقررات ماده سه قانون تسهیل تکالیف مودیان، و درجهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی­ و سامانه مودیان، آخرین مهلت استرداد اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم یعنی دوره زمستان 1402، یک ماه پس از پایان این­ دوره­ یعنی 31 فروردین ماه 1403 است، خوب طبیعی است که برای اولین بار است که ما این اظهار نامه را­ در اختیار­ مودیان قرار می‌دهیم و در واقع بر اساس اطلاعاتی که خود مودیان در طول این دوره در راستای­ اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان  پیشتر آنرا ارسال کردند­،  بنابراین ما با یک اظهار نامه ای­ مواجه هستیم که، بخشی از اطلاعات آن مبتنی بر اطلاعات ابرازی خود این مودیان و در سامانه خواهد بود و لازمش این است که اگر اطلاعاتی به هر دلیلی در واقع پیشتر توسط مودیان­ از طریق سامانه مودیان در­این اظهار نامه­­ قرار نگرفته بود، مودیان بتوانند در فرصت باقی مانه ای­ که تمدید شده تا دوازدهم اردیبهشت ماه 1403 آنر تکمیل کنند و به ساز مان امور­ مالیاتی ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • هک شده‌اید یا نه؟ نشانه‌ها و راه‌حل‌ها
  • ارسال۲۳۰ هزاراظهارنامه پیش‌فرض درنخستین سال قانون جدیدمالیات
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن