Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:49:49 GMT

دستفروشان در پیاده روها ساماندهی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۲۳۶۵

دستفروشان در پیاده روها ساماندهی می شوند

رکنا: رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از ارائه لایحه ساماندهی دستفروشان و سایر مشاغل که از پیاده روها استفاده می‌کنند، خبر داد.

به گزارش رکنا، افشین حبیب زاده در مورد اشغال پیاده روها توسط کسبه، رستوران‌ها و... و سکوت شهرداری تهران در این خصوص گفت: با مدیرعامل ساماندهی مشاغل در این مورد صحبت کردیم و قرار شد، لایحه‌ای تحت عنوان ساماندهی دستفروشان و سایر مشاغل که از پیاده روها استفاده می‌کنند، ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این لایحه علاوه بر فعالیت دستفروشان، رستوران‌ها و... وضعیت 1300 دکه روزنامه فروشی و گل فروشی که در سنوات قبل در پیاده روها واگذار شده‌اند نیز باید مشخص شود، ادامه داد: یکی از موضوعات دکه‌های گل و روزنامه فروشی این است که قرارداد و مبلغ اجاره آنها مربوط به سالهای قبل است و مالکیت دکه برای این افراد حالت مادام العمر پیدا کرده در حالی که باید این دکه‌ها براساس اقتضائات روز و ضوابط و مقررات مشخص بروز رسانی شده اداره شوند.

حبیب زاده با بیان اینکه متأسفانه رفتارهای خودسرانه برخی مناطق در واگذاری پیاده رو سبب ایجاد مشکلاتی برای شهرداری می‌شود، گفت: اما واگذاری مناطق نامشخص است و اگر این روند ادامه داشته باشد، روند از دست ما خارج می‌شود و به مناطق توصیه می‌کنیم از واگذاری پیاده رو به اصناف خودداری کنند تا آیین نامه تدوین شود؛ چراکه این اقدام مناطق، حقوقی را برای مردم ایجاد می‌کند که در آینده نمی‌توانیم پاسخگوی آن باشیم.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه در آیین نامه مواردی همچون ارائه پیاده رو به رستوران‌ها دیده می‌شود، افزود: دقت داشته باشید که ما باتوجه به وضعیت اقتصادی، با دستفروشی مخالف نیستیم، اما اعتقاد به ساماندهی داریم و ما می‌توانیم تسهیل گری کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان تهیه‌کنندگان سینمای ایران قربانی کلاهبرداری کثیف شدند داماد تهرانی به نوعروس هم رحم نکرد ! قتل مرد کرجی به دست پسر 18 ساله ای که از کودکی از این مرد کینه داشت برکناری به خاطر توهین به یک بیمار باتلاقی که این مرد مشهدی برای خود و فرزندانش درست کرده بود تبدیل به دریا شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: روزنامه شورای شهر تهران لایحه رئیس ساماندهی دستفروشان مردم عکس فیلم دختر جسد زن همدستی پدر خاش همسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • (تصاویر) پیاده‌روی مردمی حمایت از عفاف و حجاب
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت