Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نخستین تور آفرود خودرو‌های ۲ دیفرانسل برنامه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شاهرود به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که با عنوان "چهل سال ورزش چهل سال افتخار" برگزار شد.

هادی زحمتی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شاهرود گفت: این تور آفرود در مسیری به طول ۹۷ کیلومتر برگزار شد که ۲۷ کیلومتر آن کویرنوردی و رمل نوردی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتفاع متوسط این منطقه هزار و ۱۲۰ متر است و تپه‌های ماسه‌ای در بلندترین حالت ۴۰ متر ارتفاع دارند؛ که رمل سواری با خودرو ۲ دیفرانسیل هیجان بسیار دارد.

قرار است تور آفرود بعدی در فصل زمستان و در یکی از مناطق برف گیر و کوهستانی شاهرود برگزار شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات برگزاری تور آفرود خودرو‌های ۲ دیفرانسل در چاه جام شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که ۸ فرنگی کار قمی نیز به این مسابقات دعوت شده اند.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در جام تختی ۸ سهمیه مستقیم دارد که طی آن مهدی جواهری و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد جانقلی و رضا مردی در وزن ۶۳ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۶۷ کیلوگرم محمد جواد رضایی، در ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکاییلی نیز در جام تختی حضور پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای استان قم چهار سهمیه دیگر نیز به علت کسب عنوان چهارم تیمی رقابت های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که انتخاب آن نفرات بر عهده هیات کشتی قم می باشد.

عبدی افزود: مسابقات جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت امسال در اهواز برگزار می شود.

کد خبر 6079063

دیگر خبرها

  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • تویوتا لندکروزر ۳۰۰: قیمت نجومی، ایرادهای باورنکردنی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • «آموزش»و«استعدادیابی» اولویت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
  • «آموزش» و «استعدادیاب» اولویت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
  • آموزش و امسال استعدیابی اولویت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی