Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در اولین همایش فعالان فضای مجازی بسیج استان گیلان گفت: در عرصه فضای مجازی اگر ما اعتماد به نفس نداشته باشیم و اگر خودمان را باور نداشته باشیم قدم از قدم برنخواهیم داشت و راه این خودباوری شبکه سازی است و باید یک شبکه پویای اثربخش فعال و انقلابی ایجاد کنیم و چگونگی این شبکه را شما فعالان فضای مجازی باید تعیین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دلایل دیگر پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای ۵ یادآور شد: یکی از دلایل دیگر پیروزی در کربلای پنج شناخت عمیق نسبت به دشمن بود و می دانستیم که دشمن ما چه تاکتیک، امکانات و برنامه هایی دارد و دشمن را دست کم نگرفتیم اما در عرصه فضای مجازی دشمن همه جوانب و اطراف ما را گرفته است بنابراین شرط پیروزی در این عرصه این است که بدانیم دشمن مان کیست و باید باور کنیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق همین فضای مجازی باور ما را و تمام داشته های ارزشی و انقلابی ما را می خواهند از بین ببرند و حتما حماقت است اگر هنوز باور نکرده باشیم که دشمن چه برنامه ای برای ضربه زدن به فرهنگ و انقلاب ما تدوین کرده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تاکید کرد: آیا آمریکا تا کنون کاری می توانسته که انجام نداده است از جمله اینکه برای ضربه زدن به کشور جنگ راه انداختند، ترور را راه انداختند، فشار اقتصادی را پیش گرفتند، تحریم کردند لذا دشمن آیا از عرصه فضای مجازی چشم پوشی می کند؟ بنابراین ما برای حفظ آرمان های امام و شهدا هیچ راهی نداریم مگر اینکه حضوری پویا و هدفمند در فضای مجازی داشته باشیم.

سردار غیب پرور در پایان خاطر نشان کرد: از اولویت های ما در عرصه فضای مجازی این است که نیازمند آموزش مداوم در عرصه فضای مجازی، شبکه سازی و تقویت بنیان خانواده در عرصه فضای مجازی باشیم چرا که امروز فضای مجازی تبدیل به یک آسیب برای خانواده ها شده است بنابراین حتما موفقیت در این عرصه شدنی است و باید فکر کرد، کار کرد، گروه های اندیشه ورز تشکیل داد، اولویت بندی و زمان بندی بشود تا ان شاالله در این عرصه بتوانیم به موفقیت نائل شویم.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فضای مجازی سپاه پاسداران غیب پرور بسیج مستضعفین عملیات کربلای5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کار سخت و بار سنگین بوده اما آنچه پشتیبان حقیقی است روح بلند خود شهدا می‌باشد.

وی بیان داشت: بدانید شهدا مردم و مدیران و…را تنها نگذاشته اند و حامی هستند، باید ما عزم خود را جزم کنیم و با انگیزه تمام عیار وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کنگره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دو کنگره بزرگ در استان برگزار شده است و مدام شاهد کنگره‌ها بوده ایم؛ به صورت مدام تلاش شده یاد شهدا زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای برگزاری کنگره‌های پیشین زیاد و عرصه مهمی برای جهاد تبیین، مکتب، مرام و راه شهدا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آثار ماندگار کنگره شهدا در سال‌های گذشته تصریح کرد: ۲۰ بهمن ماه، روز چهارمحال و بختیاری که بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام بود، هویت ساز شد.

وی درباره مطالبه مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره بیان داشت: باید آرمان شهدا زنده بماند و هنر به معنای واقعی رنگ و جلای شهدایی پیدا کند، باید هنرمندانه بتوانیم آرمان شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید جلسات متعدد و پی در پی داشته باشیم گفت: وحدت و انسجام خوبی در بین دستگاه‌ها این استان وجود دارد.

وی گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم تا شاهد ادای حق بزرگ باشیم.

کد خبر 6087913

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند