Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: به مسئله مبارزه با مواد مخدر در استان توجه ویژه ای شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عصر امروز به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد از تلاش های سردار اصلانی در طول تصدی مسئولیت فرماندهی انتظامی استان و دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی قدردانی کرد و برای سردار خرم نیا فرمانده جدید انتظامی استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در مسئولیت جدیدش آرزوی توفیق نمود و در ادامه گفت: در جلسات قبلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، موارد خوبی به تصویب رسیده که بدلیل مشکلات اعتباری و عدم تخصیص کامل منابع در کشور، برخی از این مصوبات بصورت کامل اجرایی نشده است؛ لذا از ستاد کل مبارزه با مواد مخدر انتظار می رود در این خصوص به آذربایجان غربی بعنوان یکی از استان های مهم کشور در امر مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با دستور مقام عالی استان و موافقت معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر که در جلسه حضور داشت، مقرر شد 300 میلیون تومان اعتبار جهت رفع مسائل و مشکلات مرکز ماده16 به اداره کل بهزیستی استان و 200 میلیون تومان نیز جهت تکمیل پروژه مجتمع زارعان خوی (مرکز ماده42 ) به اداره کل زندان های استان تخصیص داده شود.

در این جلسه، ضمن تجلیل از خدمات و زحمات سردار ناصر اصلانی دبیر پیشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی، سردار مسعود خرم نیا با حکم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معارفه شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان غربی زندان فرماندهی انتظامی استان مبارزه با مواد مخدر معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد