Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@03:21:52 GMT

تشکیل شبکه اخلاق پزشکی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۲۷۰۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان گفت: این شبکه با هدف ارائه راهکار‌هایی برای توسعه علمی و برطرف کردن چالش‌های پیش روی این حوزه تشکیل می‌شود.
محمد باقر لاریجانی در نشست تخصصی با دانش‌آموختگان اخلاق پزشکی مناطق ده گانه کشور که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حال برگزاری است گفت : انجمن اخلاق پزشکی کشور چند سال است فعالیت‌های خود را شروع کرده که امیدواریم با فعالیت این انجمن شاهد توسعه اخلاق پزشکی در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:  دایره المعارف اخلاق پزشکی با دیدگاه اسلامی و بینش اهل بیت با مشورت شبکه‌ای از مسلمانان دنیا در حال شکل گیری است که امیداریم گامی برای نشر این افکار برداشته شود.
لاریجانی خطاب به دانش‌آموختگان گروه اخلاق پزشکی گفت: گروه اخلاق پزشکی باید به سمت جذب جامعه پزشکی برود و در زمینه اخلاق پزشکی عمقی کار کند.
ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران دیروز در جهرم آغاز شده است و فردا پاینم می یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اخلاق پزشکی جهرم لاریجانی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد

ایسنا/خراسان رضوی با تصمیم محمد ریاست انجمن کوراش خراسان رضوی، احمد شفیق به عنوان رییس جدید کوراش مشهد منصوب شد.

کوراش خراسان رضوی با توجه به پتانسیل این رشته در استان، همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور است و شاکله تیم ملی را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند. این رشته ورزشی که مدتی است صاحب انجمن شده، در خراسان رضوی با ریاست محمد زندروحانی، از پیشکسوتان رشته جودو و کوراش برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

با تصمیم محمد زندروحانی، رییس انجمن کوراش استان، احمد شفیق، را به عنوان رئیس هیات کوراش مشهد منصوب کرد.

وی در خصوص این انتصاب گفت: حضور مدیر دلسوز و ورزش دوست در عرصه تولید کشور ضمن ایجاد انگیزه بیشتر برای علاقمندان این رشته ورزشی نوید روزهای بهتر را می‌دهد و امید است بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی رشته کوراش در این شهر و به تبع آن در سطح کشور با حضور خادمان حمایتگر ورزشی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد