Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چند روز پیگیر هستیم که استعفای نمایندگان اصفهان اعلام وصول شود، چون برخی نمایندگان تصور می‌کنند می‌توانند با استعفا به دولت فشار بیاورند و تصمیمات غیرمنطقی بگیرد ولی ما چنین وضعیتی را قبول نداریم.

وی با اشاره به اینکه دولت بودجه ۹۸ را به مجلس ارائه داده که چارچوبی خاصی دارد، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب بودجه کشور، تصمیم بر این بوده که هیچ پروژه جدیدی به خصوص در حوزه انتقال آب تعریف نشود؛ بنابراین در شرایط فعلی پروژه‌های رویایی انتقال آب به ضرر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی روزهای اخیر بحث این بود که اگر برخی نمایندگان واقعا نمی‌توانند وظایف نمایندگی خود را انجام دهند، ایرادی ندارد مجلس استعفای آنها را بپذیرد.

پاپی زاده یادآور شد: نمایندگان برخی استان‌ها مثل لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و خوزستان در اعتراض به اینکه احتمال دارد دولت در مقابل برخی فشارها کوتاه آمده و تصمیمات غیرکارشناسی و غیرمنطقی بگیرد، با هیئت‌رئیسه مذاکره کردند.

وی ادامه داد: در نهایت هیئت‌رئیسه پذیرفت که اگر در مقابل این فشارها کوتاه بیایند و آن ها را بپذیرند ممکن است مشکلات جدی تری در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌رئیسه همچنین پذیرفت که به دولت تذکر بدهد که حق ندارد در مقابل این فشارها تصمیمات جدیدی را اخذ کند چون ما با هیئت رئیسه مطرح کردیم که رئیس‌جمهور حق دادن امتیاز خاص به فرد یا تعدادی از نمایندگان را ندارد.

پاپی زاده خبر داد: هیئت‌رئیسه موضع خود را امروز در مجلس از طریق پزشکیان اعلام کرد که دولت حق ندارد تحت فشار برخی نمایندگان پروژه‌های انتقال آب را بپذیرد و با این موضوع مخالفت شد.

وی در پایان عنوان کرد: نمایندگان خوزستان، هماهنگی بین مجلس ایجاد کردند و اطلاع‌رسانی به موقع آنها باعث اجماع دیگر نمایندگان استان‌ها برای جلوگیری از شروع هر پروژه جدیدی تحت عنوان انتقال آب شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد