Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

ایران‌ایر اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی امکان فروش بلیت یک‌طرفه به تفلیس وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز، کشور گرجستان بعد از لغو روادید برای ایرانیان در سال 2016 به یکی از مقاصد مسافران ایرانی تبدیل شد تا جایی که بسیاری از ایرانیان با سفر به این کشور اقدام به مهاجرت می‌کردند.

روند رشد مسافرت ایرانیان به گرجستان تا جایی پیش رفت که سفیر این کشور در تهران اعلام کرد: از زمانی که روادید میان دو کشور لغو شده است سفر ایرانی‌ها به گرجستان 600 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان به دلیل سخت شدن اقامت در کشورهای اروپایی و آمریکایی در سال‌های اخیر کشورهایی نظیر گرجستان را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند چرا که احتمال پیوستن این کشور تا چند سال دیگر به اتحادیه اروپا وجود دارد.

اما اخیر کشور گرجستان برای مسافرت ایرانیان محدودیت‌های بسیاری گذاشته است و مسافران برای سفر به این کشور حتماً باید بلیت رفت‌وبرگشت داشته باشند.

هواپیمایی ایران‌ایر نیز در بخشنامه‌ای به شعب دفاتر فروش خود نیز اعلام کرده است که صدور بلیت یک‌طرفه به تفلیس نیز تا اطلاع ثانویه مجاز نیست.

ایران اعلام کرده است؛ در صورت فروش بلیت یک‌طرفه، از مسافران برای پرواز ممانعت به عمل خواهد آمد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گرجستان ایران ایر مهاجرت ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

پردیس سینمایی «کورش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 6087678

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران