Web Analytics Made Easy - Statcounter


عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: براساس تصمیمی که شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گرفته است در استان‌ها کمیته نظارت بر نحوه محاسبه سود و جرایم تسهیلات بانکی تشکیل شده و در این زمینه نظارت‌ها تقویت خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: براساس بند «و» تبصره 16 تا پایان امسال این کمیته‌ها فعال خواهد بود تا در استان‌ها بر نحوه محاسبه سود و جرایم تسهیلات پرداخت شده به سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی به صورت دقیق نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضی که اکثر سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی از نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی داشتند این کمیته را تشکیل دادیم تا هر چه سریعتر به صورت دقیق به شکایت‌ها و گله‌مندی بخش خصوصی رسیدگی و نظر نهایی را در این زمینه اعلام کند. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: در استان اردبیل نیز بیشترین پرونده‌های ارجاعی به کمیته حمایت قضائی در ارتباط با گله‌مندی بخش خصوصی از نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی است که با همکاری معاون دادگستری استان و دادستان اردبیل پرونده‌ها در این زمینه به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع داده می‌شود تا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. پیرموذن به دغدغه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه و واردات آن به قیمت مناسب اشاره کرد و گفت: وزیر اقتصاد و دارایی در شورای ملی گفتگوی دولت و بخش خصوصی قول مساعد بر تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی دادند تا آنها بدون دغدغه به تولید خود ادامه دهند. وی همچنین به مصوبه اخیر هیئت وزیران در مورد امهال تسهیلات پرداختی به کشاورزان اشاره و بیان کرد: بانک‌های عامل موظف بودند ضمن بخشودگی سود کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی در سال زراعی گذشته که دچار حوادث غیرمترقبه شدند اصل تسهیلات دریافتی را به مدت سه سال استمهال کنند. در نوزدهمین جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل که با حضور معاون دادگستری و دادستان اردبیل برگزار شد، مشکل چهار واحد تولیدی شامل پرونده تولیدکننده بوقلمون با بانک سرمایه و ضرورت حذف نام متقاضی از لیست بدهکاران بانکی، مشکل یک واحد دامداری 200 راسی با هدف رفع مشکل توقیف عملیات اجرایی و اقاله با شرایط سهل، پروژه انبوه‌سازی مسکن و خواسته متقاضی در بخشودگی جرایم تاخیر در انتقال سند و همچنین درخواست دو سرمایه‌گذار که اقدام به تولید قطعا پلاستیکی کردند از بانک صادرات در توقیف عملیات اجرایی که تصمیمات لازم در مورد حل مشکلات و خواسته‌های این سرمایه‌گذاران اتخاذ شد.
رکوردشکنی بانک صادرات در نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی  اما در این جلسه درددل یکی از سرمایه‌گذاران در حوزه قطعات پلاستیکی حکایت از داستان عجیب اعمال جرایم و نرخ سود بانکی داشت که در یک رقم عجیب بانک صادرات برای تسهیلات 400 میلیون تومانی بازپرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان را برای صاحب این پروژه سرمایه‌گذاری اعمال کرده به طوری که این تولیدکننده اعلام کرد در عوض 400 میلیون تومان تسهیلاتی که گرفتم تاکنون 870 میلیون تومان بازپرداخت تسهیلات داشتم اما بانک مدعی است باید یک میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت کنم تا وثایق بانکی را آزاد کنم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اشتغال تسهیلات بانکی صنایع و معادن کشاورزی نرخ سود بانکی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۹ میلیارد تومان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و کمیته امداد میان خانواده های مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

معافی افزود: در سال گذشته در جشنی ۱۰۰ هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با حضور رئیس جمهور با کمک کمیته امداد و دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال و آموزش‌های مهارتی به خودکفایی رسیدند که سهم مازندران ۴ هزار سرپرست خانواده بوده که اکنون به توانمندی اقتصادی رسیدند و دیگر مددجو نیستند.

او از توانمندسازی و استقلال اقتصادی ۲۳ هزار سرپرست خانواده در طرح آموزش، مهارت، کارآفرینی و استفاده از تسهیلات اشتغال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جذب هزار و یکصد میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل که بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به جوانان جویای کارغیر مددجو این نهاد اختصاص داده شد و متقاضیان جوان جویای کار دهک ۱ تا ۵ می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف مازندران نیز در این آیین از اجرای طرح "قرار یار یازدهم" خبر داد و گفت: در هر ماه این سبد معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵/۱ میلیون تومان میان خانواده‌های کم بر خوردار توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید