Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:04:57 GMT

هفت کیلوگرم هرویین در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۱۴۷

هفت کیلوگرم هرویین در قم کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد افیونی را با عبور از یک استان مرکزی کشور به مقصد یکی از قلعه های اطراف قم منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپس طی هماهنگی قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور، 7 کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع هرویین از داخل یک ساک دستی و همچنین در بازرسی از قلعه موصوف مبلغ 280 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.
میرزایی تصریح کرد: در نهایت 2 متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

** دستگیری سارق باطری و کشف 63 فقره سرقت در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری یک سارق باطری و کشف 63 فقره در استان خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت های متعدد قطعات و لوازم خودرو به خصوص باطری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران در بررسی های صورت گرفته به رفتار یک نفر حین معامله فروش 2 عدد باطری در کوره های آجرپزی حاشیه شهر مشکوک شده و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند.
کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، 56 عدد باطری خودرو سنگین و سبک، تعداد 6 عدد پمپ آب، 3دستگاه جوش، 6 دستگاه سنگ فرز ، 7 دستگاه دلر، 6 عدد باطری یو پی اس مخابراتی و مقادیر زیادی سیم مسی خرد شده را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده ضمن اعتراف متهم با همدستی یک نفر دیگر، تعداد 63 تن از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مکشوفه تحویل آنان شد.
کرمی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیرامون دستگیری دیگر متهم مربوطه و کشف سایر سرقت ها همچنان ادامه دارد.
1175 /
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب پلیس آگاهی پلیس مبارزه با مواد مخدر رئیس پلیس زندان قم منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان