Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنور ناگتس، خیال ترک کردن صدرنشینی کنفرانس غرب را ندارد.

طرفداری- دو تیم دنور ناگتس و دالاس موریکس به مصاف یک دیگر رفتند که در پایان یاران نیکولا یوکیچ بودند که با نتیجه 126-118 در این دیدار پیروز شدند.

تاریخ ورزشگاه ساعت چهارشنبه 28 آذر 1397- 19 دسامبر 2018 پپسی سنتر 5:30 بامداد گزارش بازی

کوارتر نخست بسیار نزدیک و دیدنی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره کوارتر نخست نیکولا یوکیچ بود. سنتر اروپایی دنوری ها، در این کوارتر یک بازی همه جانبه را ارائه داد. لوکا دانچیچ برای دالاس موریکس و لایلس برای دنور ناگتس، پرتاب های سه امتیازی خوبی را در این وقت به ثمر رساندند. کوارتر نخست با نتیجه 34-33 به سود دنور ناگتس خاتمه یافت. در کوارتر دوم، دنور ناگتس اختلاف را کمی بیش تر کرد. بازی خوب از پلاملی و بیزلی، باعث شد تا نتیجه کوارتر دوم، 40-36 به سود میزبان شود.

با شروع نیمه دوم، دنور ناگتس باز هم دست بردار نبود. باز هم نیکولا یوکیچ بود که با کمک هرنان گومز و جمال ماری، در این کوارتر درخشید. نتیجه کوارتر سوم، 31-26 به سود دنور ناگتس بود. در کوارتر چهارم، تلاش های هریسون بانز و لوکا دانچیچ برای بازگشت کافی نبود تا با وجود برتری دالاسی ها در کوارتر چهارم، این تیم در پایان با نتیجه 126-118 مغلوب حریف خود شود. 15 و 12 پاس منجر به گل از جمال ماری و لوکا دانچیچ بود، یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه بود.

آمار بازی تیم درصد پرتاب موفق پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند دنور ناگتس 55.6% 41.4% 15 47 دالاس موریکس 46.5% 40.5% 8 33

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس منجر به گل بازیکن ریباند دنور ناگتس نیکولا یوکیچ 32 جمال ماری 15 نیکولا یوکیچ 16 دالاس موریکس هریسون بارنز 30 لوکا دانچیچ 12 دی آندره جردن 12

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تلاش صلح یاران در حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش قابل تقدیر است، چراکه نتیجه این زحمات ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی در همایش ملی ستاد صبر کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته ۶۱۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضائی استان شده است، اظهار کرد: اگر فرهنگ صلح و سازش در جامعه نهادینه شود، معضل اطاله دادرسی و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از رسیدگی‌های قضائی به صورت ملموسی کاهش خواهد یافت.

وی عمل صلح یاران را ارزشمند دانست و افزود: تلاش صلح یاران در حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش قابل تقدیر است، چراکه نتیجه این زحمات ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی است.

در ادامه یزدان فلاح، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی خاطرنشان کرد: حضور فعال صلح یاران در افزایش کارآمدی دستگاه قضائی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نقش اساسی دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۱ فقره پرونده قتل عمد به سازش رسید و در فروردین سال جاری نیز شش پرونده قتل عمد به سازش رسیده است که دو مورد آن نهایی شده و امروز به صورت نمادین مراسم آن انجام خواهد شد.

رئیس شورای توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه ادامه داد: اهتمام در مشارکت بزرگان و ریش سفیدان در حل و فصل دعاوی و نزاع و قتل و حضور حداکثری در مساجد با تشکیل کانون‌های ستاد صبر از جمله محورهای فعالیت معاونت حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه است.

کد خبر 745622

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل