Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:55:14 GMT

مدرسه خبرساز زاهدان پلمب شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۲۲۳

مدرسه خبرساز زاهدان پلمب شد +عکس

رکنا: بلوچستان "یکتا میرشکار" سومین دانش‌آموز آسیب‌دیده آتش‌سوزی دبستانی در شهر زاهدان جان باخت. همچنین دبستان غیردولتی اسوه حسنه پلمب شد و دانش‌آموزان در هر مدرسه‌ای که خانواده‌ها تمایل داشتند ثبت‌نام خواهند شد و با دستور دادستان مدیر مدرسه نیز بازداشت شده است.

به گزارش رکنا، علی مرادی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: متاسفانه ساعت 4 صبح امروز سومین دانش‌آموز آسیب دیده در حادثه Incident آتش سوزی دبستان "اسوه حسنه" زاهدان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکتا میرشکار، مونا خسروپرست، صبا عربی سه دانش‌آموز جان باخته در این حادثه هستند و حال مریم نوکندی دانش‌آموز آسیب دیده این حادثه هم چندان رضایت بخش نیست.

مرادی عنوان کرد: دبستان غیردولتی اسوه حسنه پلمب شد و دانش‌آموزان در هر مدرسه‌ای که خانواده‌ها تمایل داشتند ثبت‌نام خواهند شد با دستور دادستان مدیر مدرسه نیز بازداشت شده است.

طبق گفته‌های او علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند. این مدرسه در شهر زاهدان قرار داد و به دلیل اینکه بخشی از شهر گاز ندارد این مدرسه نیز گاز نداشت و از چراغ نفتی برای گرم کردن بچه‌ها استفاده می‌کردند.

عذرخواهی آموزش‌وپرورش زاهدان از خانواده‌های دانش‌آموزان سانحه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد همکاران مدرسه براساس بررسی‌های اولیه کوتاهی کرده‌اند و از خانواده‌های دانش‌آموزان حادثه دیده عذرخواهی کرد.

علیرضا نخعی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان با ابراز تالم شدید از درگذشت دانش‌آموزان در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان گفت: «در بررسی‌های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده‌های محترم دانش‌آموزان اعلام کنیم.»

روز گذشته یک واحد آموزشی در زاهدان دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شدند که تاکنون سه نفر از آنها فوت شده است.

در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان نیز گفت: «در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل Murder در محل حاضر هستند، با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده است و در این رابطه دستور بازداشت آن‌ها صادر گردید.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند از سالار آقاخان دلال معروف ارز به عراقچی رسیدیم این مرد عاشق سارا و بچه اش بود اما هردو آنها را به قتل رساند +عکس دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس قاتل فراری در یاسوج دستگیر شد/ او مرخصی رفت و دیگر نیامد ! تهیه‌کنندگان سینمای ایران قربانی کلاهبرداری کثیف شدند اعتراف شهاب 20 ساله به قتل وحشیانه خاله جوانش در زیر زمین

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident قتل Murder اخبار حوادث آتش سوزی مدرسه آسیب زاهدان دبستان عکس فیلم دختر زن جسد همدستی پدر خاش همسر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود افزود: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور