Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز‌(چهارشنبه 28 آذر ماه) در تذکر ماده 75 اظهار کرد: روز یکشنبه هفته جاری 2 نفر از نمایندگان مجلس نسبت به نظرات من موضع منفی گرفتند و صحبت‌های بنده را وارونه جلوه دادند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند اگر من حرف‌هایم را از اسلام کنار بگذارم همین مردم می‌ریزند و من را از بین می‌برند، مردم شخص پرست نیستند بلکه اسلام را می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: فعالیت‌های ما باید متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد لذا محور صحبت‌های بنده مربوط به فتنه 88 و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند که برخی نادانسته وارد فتنه شدند و نفهمیدند که این امر یک براندازی است.

وی ادامه داد: وقتی می‌گویم مجلس در رأس امور است یعنی قانون اساسی، یعنی دفاع از استقلال و حمایت از مردم و شهدا و امام و رهبری که در مقابل دشمن و فتنه ایستاده‌اند.

کریمی‌قدوسی بیان کرد: بالای سر ما در مجلس عکس 54 شهید نماینده وجود دارد که این امر به این معناست که مجالس ما برای مردم هزینه داده و این بیشترین شهید را در بین مقامات ارشد داشته که البته در بین مقامات ارشد نیز استثنائات وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است