Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@01:45:52 GMT

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت فرهنگی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۲۸۹

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت فرهنگی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سما کوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان صبح امروز 28 آبان در بازدید از چهار کتابخانه عمومی شاهرود، بابیان اینکه از اول آبان ماه سال جاری سامانه ثبت فعالیت فرهنگی فعال‌شده است، گفت: از مسئولان کتابخانه‌ها می‌خواهیم تا تمامی فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه را در این سامانه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهرستان شاهرود می‌تواند با ظرفیت خیران فرهنگی تجهیز شود که در این راستا یکی از سیاست‌های ما ساخت یک کتابخانه ویژه در هر شهرستان استان است که در این زمینه نیز باید از ظرفیت خیران بهره برد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه باید به تمام سؤالات مخاطبان پاسخ داده شود، یاداور شد: اطلاعات کتابداران باید به‌روز باشد و در انتخاب کتاب‌ها به مخاطبان کمک کنند.

سما کوش با اشاره به اجرای جشنواره خاطره‌نویسی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی، از کتابداران خواست زمینه مشارکت حداکثری توسط خود و اعضای کتابخانه را در جشنواره فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن سامانه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم