Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع رئیس سابق اداره کل منابع طبیعی و معارفه سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار شد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، احمد طاهری در حکمی از سوی خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران منصوب و از زحمات علی کیان رئیس سابق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تقدیر و  تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل جدید منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدهشدار مدیرکل منابع طبیعی استان تهران نسبت به خطرات وقوع سیلابتوضیحات مدیرکل منابع طبیعی البرز درباره تخریب کوه در منطقه آزادبر توسط بخش خصوصی

احمد طاهری پیش از این و در سال‌های نه چندان دور معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری