Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:04:09 GMT

درخت کریسمس نیز در این کشور ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۴۷۱

درخت کریسمس نیز در این کشور ممنوع شد

همزمان با نزدیک شدن جشن های پایان سال میلادی، واردات درخت کریسمس به این کشور ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ، اداره کل گمرک های عربستان سعودی، همزمان با نزدیک شدن جشن های پایان سال میلادی، واردات درخت کریسمس را به این کشور ممنوع کرد.

 

این اداره از طریق حساب رسمی خود در توییتر در پاسخ به پرسش یکی از کاربران نوشت: سلام به شما، ورود درخت میلاد (درخت کریسمس) ممنوع است، از تماس شما خوشحال شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، اداره امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی در پایان هر سال میلادی بر شهروندان سعودی، مؤسسات، هتل ها، رستوران ها و شرکت های این کشور درباره عدم به کارگیری و استفاده از هر گونه نشانه ها و مظاهر جشن های عید میلاد (کریسمس) سخت می گیرد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان شب یلدا پیام مجلس اسحاق جهانگیری بازار قیصریه گزارش تصویری اصفهان میدان نقش جهان عالی قاپو درخت کریسمس سعودی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال