Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@13:10:34 GMT

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی ۹ استان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۵۵۸

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ نادر رحمانی در توضیح وضعیت جوی راه‌ها اظهارکرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، محورهای سوادکوه، بابلسر، تنکابن استان مازندران هستیم. همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات محورهای آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، کردستان، کرمانشاه مشاهده می‌شود بنابراین توصیه می‌کنیم رانندگان حتما ضمن رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه در این محورها با چراغ روشن تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره ترافیک ورودی شهر تهران نیز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج از مهرویلا تا پل فردیس،شهریار- تهران و جاده مخصوص کرج تهران نیمه سنگین است. ترافیک در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا گرمدره نیز سنگین گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: بارش باران محورهای مواصلاتی مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان و نیز نقاطی از استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته بارش باران شدت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه و تندباد در این استان‌ها، لازم است تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از گندم‌های خریداری شده، اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امروز و فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در سطح وسیعی از کشور خواهیم بود.

کد خبر 6098130

دیگر خبرها

  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز