Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@05:27:38 GMT

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۵۶۵

 آنیتا رامی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، سامانه بارشی دیگری از شامگاه چهارشنبه وارد استان می‌شود که به شکل برف و باران در نواحی جنوبی و مرکزی فعال است و گستردگی فعالیت این سامانه در روز‌های پنج شنبه تا ظهر روز جمعه در اکثر مناطق استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز سامانه بارشی به تدریج از استان خارج خواهد شد، اما طی امروز و فردا جو پایدار در استان حاکم بوده و هوا نیمه ابری و مه آلود است.

کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از روز چهارشنبه هوای استان قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در اوایل شب نیمه ابری و مه آلود شاهد بارش باران و برف در جنوب و مرکز استان باشیم.

رامی تصریح کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دید اخلال در تردد شهری و جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست و باید در این راستا مردم و مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، بارش برف و کولاک از چند روز گذشته در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی استان آغاز  شده و تا امشب ادامه دارد و این بارش برف ضمن اینکه موجب سفید پوش شدن منطقه شده افت شدید دمای هوا را نیز در پی داشته است.

انتهای پیام 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کرمان

امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: امروز در مناطق جنوبی وزش باد و گرد و خاک را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی به کشور، این سامانه در کرمان به صورت افزایش ابر و بارش باران  برخی از مناطق شمال و شمال غربی استان را در بر می‌گیرد، افزود:عمده بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوب غربی طی روز جمعه خواهد بود.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: برای شنبه هفته آینده با توجه به کاهش دما، خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق شمال و غرب بخصوص در شهربابک و برخی مناطق زرند وجود دارد که توصیه می‌کنیم کشاورزان با راهنمایی کارشناسان مربوطه تمهیدات لازم را برای خطر سرمازدگی بیندیشند.

وی بیان داشت: همچنین برای روز‌های شنبه و یکشنبه، جوی نسبتا پایدار را در سطح استان خواهیم داشت.

دریافر افزود: شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر، سردترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • فیلم| کولاک و برف بهاری در خراسان شمالی
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۸ و ۹ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود