Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروآبادی گفت: در تمام پروژه‌های شهری باید پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ شود تا موفقیت آن پروژه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «رجبعلی خسروآبادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت‌ های صد روزه شهرداری منطقه پنج گفت: در شهرداری منطقه پنج نیازمند شکل گیری نگاه اجتماعی و فرهنگی هستیم و اگر ما موفقیتی را کسب کرده ایم به خاطر وجود پیوست های فرهنگی و اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه پنج افزود: برای پیشبرد اهداف شهر ارتباط سازی با نهادهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: اینجانب از زمان تصدی شهرداری منطقه پنج پیگیر مسایل شهروندان با حضور هر سه شنبه شب در مساجد منطقه می باشم چرا که پیگیری مشکلات به صورت چهره به چهره با شهروندان در حل مشکلات شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

 

وی افزود: هم اکنون با انباشتی از درخواست شهروندان مواجه ایم که اگر بتوانیم آنها را طبقه بندی نماییم بخش بسیاری از آنها قابل حل است و باید با مردم شفاف بود و تا آنجایی که توان و بودجه اجازه می دهد به درخواست های شهروندان پاسخ دهیم.

 

شهردار منطقه پنج افزود: یکی از مهمترین موضوعات این منطقه حوزه شهرسازی می باشد و برای همین نیز در معاونت شهرسازی یک دفتر ویژه برای پیگیری ایجاد کردیم تا کنترل مضاعفی در این حوزه داشته باشیم و فرآیند پرونده ها در گردش کار رصد شود.

 

وی با بیان اینکه 80 درصد درخواست ها در ملاقات های مردمی مربوط به حوزه شهرسازی بوده است، گفت: باید در این زمینه ها امکاناتی ایجاد شود تا بتوانیم مشاوره بیشتری را به شهروندان بدهیم.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته ارزش افزوده ملک در منطقه پنج بیشترین ارزش افزوده را داشته است، گفت: این امر باعث ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در منطقه شده است.

 

خسروآبادی افزود: منطقه پنج قطب گردشگری غرب تهران است و با توجه به اینکه 850 هزار نفر هم اکنون در این منطقه ساکن شده اند و تمام زمین هایی که می توانست ساخته شود هم اکنون ساخته شده است بیانگر پتانسیل بالای این منطقه در جذب سرمایه های سرمایه گذاران می باشد.

 

وی افزود: در شمال منطقه بیشترین کارکرد را در حوزه گردشگری خواهیم داشت. پارک کوهسار که شش هزار هکتار است به منطقه تفرجگاه ملی تبدیل می شود.

 

خسروآبادی با بیان اینکه پارک کوهسار می تواند حجم گسترده ای از سرمایه گذاری را در بر داشته باشد، گفت: ما به دنبال ایجاد یک منطقه خدماتی بزرگ در پارک کوهسار هستیم تا شهروندان از امکانات آن استفاده نمایند.

خسروآبادی خاطرنشان کرد: رودخانه کن یکی دیگر از برنامه هایی است که طی ماه آینده مطالعات آن برای ما ارسال می شود تا احیای رودخانه کن را نیز آغاز کنیم.

 

وی در خصوص کن گفت: منطقه کن یکی از معضلات منطقه پنج است که نه شهر است و نه روستا و ما با برنامه هایی به دنبال احیای منطقه کن می باشیم.

 

وی افزود: هرچند مشکل عمده در احیای کن توسعه بی رویه و نظارت کم بوده است ولی خریداری باغات کن برای نگهداری آن درست نیست و باغات کن را باید مالکان آن حفظ نمایند، هرچند ما باید کارکردهای مناسبی برای تامین هزینه های نگهداری باغات تعریف کنیم.

 

وی افزود: رستوران های فرحزاد باید ساماندهی شود و اقداماتی که تاکنون در آنجا رخ داده است امکانات مناسبی نیست.

 

وی افزود: اقتصاد منطقه پنج در سال های گذشته رشد خوبی داشته است ولی این رشد نمی تواند مانند گذشته ادامه داشته باشد و ما باید به سمت برنامه های جدید در حوزه خدمات شهری و ترافیک برویم.

 

خسروآبادی با درخواست استارت آپ برای منطقه پنج گفت: استارت آپ ها می توانند کمک شایانی در حل مسایل منطقه پنج داشته باشند.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: هرمزگان شب یلدا مجلس ایران وحدت حوزه و دانشگاه آتش سوزی مدرسه زاهدان اصفهان استان بوشهر خبرگزاری شبستان شهردار منطقه ۵ ساماندهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت