Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:32:36 GMT

معاون سابق وزیر نیرو معاون وزیر نفت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۶۰۴

معاون سابق وزیر نیرو معاون وزیر نفت شد

با صدور حکمی از سوی وزیر نفت، معاون سابق وزیر نیرو و مشاور فعلی وزیر نیرو به عنوان معاون برنامه ریزی وزارت نفت منصوب شد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، هوشنگ فلاحتیان معاون سابق وزیر نیرو در امور برق و انرژی، با صدور حکمی از سوی وزیر نفت به عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت نفت، در حکم بیژن زنگنه به هوشنگ فلاحتیان آمده است:

«با عنایت به تعهد، خدمات و تجارت جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت خود و همکاری محترم آن معاونت برای تحقق وظایف محوله گام‌های موثری بردارید.

انتظار می‌رود که در دوره تصدی جنابعالی، در خصوص انضباط‌بخشی در بودجه چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت و به‌ویژه تنظیم روابط مالی آنها با دولت، ساماندهی و نشر اطلاعات مبتنی بر حقوق شهروندی و استقرار دولت الکترونیک در صنعت نفت، اصلاح ساختار برای شفاف سازی بیشتر حوزه‌های کاری آن معاونت و به‌کارگیری نیروهای جوان و آموزش نسل جدیدی از متخصصان در حوزه برنامه‌ریزی، قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.

از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.»

انتصابات عجیب در مجموعه وزارت نفت ادامه دارد/ 7 انتصاب جدید در یک شرکت

انتهای پیام/

R32317/P1012122/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت نفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است