Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:13:36 GMT

امروز فقط از شکست دادن سخن می‌گوییم نه از شکست خوردن

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۸۲۶

امروز فقط از شکست دادن سخن می‌گوییم نه از شکست خوردن

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانسته فرهنگ مقاومت را در بدنه جامعه جاری کند. به برکت خون شهدا که حماسه‌ای بزرگ در دفاع از اسلام، استقلال کشور، امنیت و تمامی ارضی خلق کردند ادبیات مقاومت در جامعه جان گرفت و نتیجه طبیعی آن مقاومتی شد که امروز ملت بزرگ ایران در مقابل هجمه سنگین اقتصادی و عملیات روانی دشمنانی نظیر آمریکا ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و روح ایستادگی، مقاومت و جهاد که توانسته ما را از دوران سخت عبور دهد، باید به عنوان الگو ادامه داشته باشد، تصریح کرد: این الگو باید در مدیریت، فرهنگ، هنر، اقتصاد و در دفاع ادامه یابد زیرا خواهد توانست مارا از شرایط فعلی عبور دهد. ملت ایران واقعا درخشش استثنایی در جهان از خود نشان داده است و در مقابل اینهمه فشار مستحکم ایستاده‌ است و در برابر دشمن کرنش نکرده و زانو نزده است. نتیجه این ایستادگی همین امنیتی است که امروز جامعه ما شاهد آن است.

وی در پایان گفت: امیدواریم که ملت بزرگ ایران به برکت این رشادت‌ها و شهادت فرزندان خود همچنان بتواند مکتب مقاومت را امروز هم ادامه دهد. امروز با اطمینان می‌گوییم نسبت به هر زمان دیگری از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از شکست دادن سخن خواهیم گفت و این مساله بسیار نزدیک است.

کد خبر 4489610

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سپاه پاسداران مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وب‌سایت رهبر انقلاب متن مصاحبه با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را منتشر کرد.

النخاله در این مصاحبه ضمن تشکر از ملت و رهبری ایران برای حمایت بزرگ و مداوم از مقاومت فلسطین گفت: اگر حمایت روشن و بزرگ جمهوری اسلامی ایران نبود نمی‌توانستیم این مقاومت عظیم را در نبرد طوفان الاقصی از خود نشان بدهیم.

وی افزود: ما بخش بزرگ و مهم امکانات موجود در غزه را از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده‌ایم. آرزو داشتیم که ایران هم‌مرز با فلسطین بود، اما با وجود هم‌مرزنبودن، ایران ساعت و لحظه‌ای مقاومت را تنها نگذاشته است.

النخاله ادامه داد: وارد ماه هفتم جنگ می‌شویم و دشمن نه تنها اهداف خود را محقق نکرده است بلکه روز به روز از این اهداف پا پس می‌کشد. مقاومت غزه حضوری قدرتمند و ویژه را در میدان نبرد و سیاست به ثبت رسانده است.

وی تاکید کرد: دشمن اسراییلی در شن‌های غزه و در رویارویی‌ها غرق شده است و مبارزان مقاومت تلفات سنگینی را به آنان وارد کرده‌اند. در صورتی که دشمن آتش‌بس در چارچوب شروط مقاومت را نپذیرد، ما خودمان را برای یک رویارویی دراز مدت آماده کرده‌ایم.

النخاله ادامه داد: یمنی‌ها پیش از این نبرد، در میدان حاضر بودند. ما به صورت مداوم با آن‌ها در تماس هستیم. مردم یمن با وجود شرایط دشوارشان، در نبرد «سیف القدس» میلیون‌ها دلار به ملت فلسطین کمک کردند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: انصارالله در کنار ما ایستاد و از خوش‌شانسی ماست که در این نبرد، آن‌ها اداره یمن را به دست دارند. یمنی‌ها دشمن صهیونیست را در مهم‌ترین بندر تجاری آن محاصره کردند و جهان را به چالش کشیدند.

وی افزود: برادران ما در حزب‌الله نیز حضور پررنگ و مهمی در جبهه لبنان دارند. آن‌ها در این نبرد موثر هستند و بخش زیادی از نیروهای دشمن صهیونیست را به خود مشغول کرده‌اند که این موضوع ارزش فراوانی دارد. حزب‌الله همیشه در کنار مقاومت فلسطین بوده و تجربه، آموزش و دانش را به ما ارایه داده است.

النخاله گفت: چرا کشورهای عربی با این امکانات نظامی و اقتصادی از ارائه کمک به فلسطینیان ناتوان هستند؟! ما در برابر آزمونی برای کشورهای عربی و اسلامی که ادعا می‌کنند در کنار ملت فلسطین قرار دارند هستیم. ما شاهد نمایش برخی کشورها و در راس آن‌ها آمریکا در جریان فرود برخی کمک‌های خیالی به عنوان دلیلی برای حمله اسرائیل، بودیم.

وی افزود: ما تجربه مقاومت را به کرانه باختری منتقل کردیم و گردان‌های مسلح کوچک و بزرگی را در بیش‌تر شهرهای کرانه باختری تشکیل دادیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی «پاسخ واقعی» دریافت می‌کنند
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • آتشفشان قهر ملت‌ها صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • تحمیل خسارات نظامی و روانی بر رژیم صهیونیستی/ معادلات منطقه‌ای یک بار دیگر پس از هفتم اکتبر تغییر کرد/ چالش‌های جدید و سردرگمی نتانیاهو/ امشب در ترازوی مقاومت امتیازات زیادی به دست آمد/طوفان الاقصی ادامه دارد
  • بولتون: حمله ایران شکست بزرگ سیاست بازدارندگی اسرائیل و آمریکاست
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم