Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:49:52 GMT

فوتبال جهان| رکوردشکنی آلکاسر در شب باخت دورتموند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۸۳۳

فوتبال جهان| رکوردشکنی آلکاسر در شب باخت دورتموند

فوتبال جهان - مهاجم اسپانیایی زردپوشان وستفالن اگرچه نتوانست مانع شکست تیمش شود اما یک رکورد فردی برجا گذاشت. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) با زدن تنها گل شکست 2 بر یک تیمش در خانه فورتونا دوسلدورف در دقیقه 81 بازی، به اولین بازی در تاریخ بوندس‌لیگا تبدیل شد که در یک فصل 10 بار به عنوان بازیکن تعویضی گلزنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل مهاجم 25 ساله سابق بارسلونا اگرچه نتوانست مانع ثبت اولین شکست این فصل زردپوشان وستفالن در 16 هفته سپری شده از این فصل بوندس‌لیگا شود اما برای خود او با رکورد مهمی را به همراه داشت.

مهاجم سابق والنسیا در حال حاضر با 12 گلی که زده است، برترین گلزن فصل جاری بوندس‌لیگا است. این آمار از آن جهت ارزش بیشتری پیدا می‌کند که او  10گل از این 12 گل را در 7 بازی‌‌ که در آنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت به ثمر رساند. رکورد آلکاسر در حالیست که او بیش از یک نیم فصل دیگر زمان دارد تا آن را ارتقا دهد.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

باخت شب گذشته دورتموندی‌ها تنها دومین شکست‌شان از ابتدای فصل زیر نظر لوسین فاوره بود. شکست قبلی آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید رقم خورده بود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا دورتموند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا دورتموند بوندس لیگا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جدید برج آزادی در ایام نوروز!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برج آزادی، علیرضا دباغی، سرپرست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ضمن اعلام خبر بازدید ۱۳ هزار نفری از برج آزادی در هفته اول نوروز، از ثبت رکورد جدید بازدیدهای برج آزادی خبر داد.

وی گفت: مجموعه برج آزادی تهران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری پایتخت، رکورد بی‌نظیری در جذب بازدیدکننده و گردشگری ثبت کرده است که این رکورد در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

دباغی افزود: با استقبالی که گردشگران نوروزی از این بنای تاریخی دارند، پیش‌بینی می شود تا پایان روز ۱۲ فروردین، برج آزادی رکورد قابل‌توجهی را در کارنامه خود ثبت کند.

رواق هنرهای ایرانی با حضور استادان و هنرمندان همراه با کارگاه آموزشی، غرفه‌های صنایع دستی، موسیقی زنده، نمایشگاه عروسک‌های اقوام ایرانی، نمایشگاه دست سازه‌های استان‌ها و بازدید از فضاهای بازدیدی برج آزادی به همراه بام از ویژه‌برنامه‌های نوروزی آزادی است که تا ۱۲ فروردین‌ برگزار می‌شود.

برج آزادی تا ۱۲ فروردین‌ از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 6063412 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • رکوردشکنی جدید برج آزادی در ایام نوروز!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی