Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار حسین اشتری صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم  با اشاره به نقش تاثیرگذار استان زنجان در پیروزی انقلاب و تقدیم  شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس گفت: استان زنجان از استان‌های پیش‌تاز در عرصه‌های دفاع مقدس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عزاداری ویژه ماه محرم در زنجان افزود:استان زنجان در حوزه عزاداری برای امام حسین (ع)  وجهه بین‌المللی دارد.  
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری و سران قوا تصریح کرد: ایشان با وجود مشغله بسیار پیگیر این موضوع هستند .   وی  ادامه داد: جرائم و آسیب‌های فضای مجازی در کشور ۷۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حدود ۷۰۰ کلانتری دارای مرکز و دفتر مشاوره است، افزود: در این مراکز دو نفر از مشاوران دعوا‌هایی که به کلانتری‌ها ارجاع می‌شود را به جز جرائم خشن بررسی می‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به ارجاع ۴۰۰ هزار پرونده به این ۷۰۰ مرکز مشاوره گفت: از این آمار ۷۰ درصد منجر به صلح شده است.

فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه فراموشی بافت سنتی و سنت‌های موجود در این بافت منجر به افزایش آسیب‌ها شده است، گفت: برای کاهش جرائم همه باید تلاش کنیم و فقط مسؤول و دستگاه‌های امنیتی و قضایی پای کار نباشند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم برای کاهش مشکلات تاکید کرد و گفت: هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند کار‌ها  به خوبی انجام شده است.   فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اعتماد به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه ناجا است که ما باید آن را تقویت کنیم.   سردار اشتری افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ امنیت در کشور است و با تلاش صورت گرفته شاهد امنیتی با ثبات و مثال زدنی در کشور هستیم.     انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها ۳۵ درصد سدهای کشور خالی است + جزئیات
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند