Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@05:19:56 GMT

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۸۵۱

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

مناطق آزاد تجاری-صنعتی ایران با وسعت بالا و بدون تعیین حوزه فعالیت خاص که عملکردش به #گردشگری و #قاچاق_قانونی خلاصه می‌شود، ابتکار کیست؟

گروه بازرگانی بازار نیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر حسام پژوهشگر مناطق آزاد در رابطه با مناطق آزاد نوشت:

کشورهای مختلف وسعت محدودی را برای فعالیت اقتصادی #معین از مقررات گمرکی و مالیاتی معاف می‌کنند و نام آن را #منطقه_آزاد می‌گذارند. مناطق آزاد تجاری-صنعتی ایران با وسعت بالا و بدون تعیین حوزه فعالیت خاص که عملکردش به #گردشگری و #قاچاق_قانونی خلاصه می‌شود، ابتکار کیست؟

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در صفحه توییتر خود نوشت:

جهانگیری: با نفوذی که دارند تبدیل به عضوی از بودجه شده‌اند که در ابتدا 1میلیارد بود، بعد به 5میلیارد و در حال حاضر تا 20 میلیارد رسیده! فصل بودجه آمد و خط سرکار گذاشتن افکار عمومی آغاز شد! خودشان میدانند 20میلیارد تومان در مقابل 900هزار میلیارد تومان بودجه شرکتهای دولتی هیچ است!

کاربر هادی موسوی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

جهانگیری: بودجه دولت، تبدیل به گوشت قربانی شده. تقصیر رئیستونه، رئیس. وقتی از زمان تعیین وزرا امتیاز میدید و کابینه رو سهامی عام می کنید، نهادهای قدرت هم هی پیش روی میکنن. به رئیس بگو بجای معامله با نهادهای قدرت، با مردم معامله کنه. ضرر نمکینه.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

باید سرمایه گذاری های عمرانی را افزایش دهیم و درکنار آن هزینه های جاری از جمله سفرهای خارجی #دولت و نمایندگان #مجلس و همایش ها کاهش یابد و این شدنی است البته حقوق و دستمزد هم به تناسب رشد #تورم باید افزایش یابد

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BRo برچسب ها: مهدی مهرپور ، غلامرضا مصباحی مقدم ، گزارش توییتری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم گزارش توییتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان، با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب این استان، گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده، باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی اخیر، منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

کد خبر 6095708

دیگر خبرها

  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی