Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:42:15 GMT

کشف 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۸۹۰

کشف 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق گازوئیل می کند ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ماموران موفق به شناسایی کارگاهی شدند که محل نگهداری سوخت قاچاق بود افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این کارگاه 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نجف آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد گازوئیل ها را از پمپ های سطح شهر خریداری و در تانکرهای 20 هزار لیتری دپو می کرده است .

سرهنگ محمدرضا خدادوست در پایان از تحویل این قاچاقچی به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نوع موجبات رکود اقتصادی و تورم را فراهم می کنند و یا سرمایه های ملی کشور را به تاراج می گذارند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان رکود اقتصادی سرمایه فرمانده انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان