Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:32:46 GMT

پوشش شبکه های دیجیتالی در کشور به 95 درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۰۴۸

پوشش شبکه های دیجیتالی در کشور به 95 درصد رسید

به گزارش ایرنا، رضا علیدادی شامگاه سه شنبه در این دیدار با استاندار کرمان ضمن اشاره به مسائل و مشکلات صدا و سیما در کرمان گفت: پوشش شبکه های دیجیتالی یکی از توقعات به جای مردم است که باید در این زمینه تلاش شود.
وی ادامه داد: با توجه به بومی سازی قطعات و امکانات کارها سرعت گرفته و طی سال های اخیر میانگین پوشش شبکه های دیجیتال در کشور به 95وضع مطلوبی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه و فناوری سازمان صداو سیما با اشاره به اینکه استان کرمان در پوشش بسته سوم دیجیتالی قرار دارد که شبکه دیجیتالی بیشتری می گیرد ،گفت: در 17 شهرستان استان این بسته قابل دریافت است.
استاندار کرمان نیز در این دیدار با اشاره به زلزله خیز بودن استان کرمان گفت: صدا و سیما باید در مکانی ایمن ایجاد شود تا در مواقع بحران بتواند به نحو مطلوب اطلاع رسانی کند.
محمدجواد فدایی ابراز امیدواری کرد با اجرای دو تفاهم نامه امضا شده تا 2 سال آینده پوشش دیجیتالی استان به 99 درصد و ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان هم به بهره برداری برسد.
احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به پیشرفت ها استان کرمان در حوزه صدا و سیما اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همیاری موجود تجهیزات مرکز کرمان به روز شود تا بتوانیم با کیفیت بیشتری خدمات دهیم.
در این دیدار 2 تفاهم نامه همکاری برای پوشش 99 درصدی دیجیتال در استان و تکمیل ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان فی مابین استاندار کرمان و معاون توسعه و فناوری رسانه ملی به امضا رسید.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان کرمان زلزله صدا و سیما فناوری دیجیتالی منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد