Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عباس زارعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز در مراسم افتتاحیه استارت‌آپ‌ ویکند اینترنت اشیاء اظهار داشت: دانشگاه تهران در حال تدوین سند تحول دیجیتال است تا آن را در اختیار وزارت ارتباطات قرار دهد.

وی افزود: در تدوین این سند تحول، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، هماهنگی بخش‌های استارت‌آپی و یکپارچه کردن صنایع مختلف که در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کنند را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: قرار است سند تحول دیجیتال قوانینی در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سلامت و ... و هر آنچه که مربوط به دیجیتال می‌شود را به صورت یکپارچه تدوین کند.

زارعی تأکید کرد: در واقع این سند، یک سند سفید است که طراحی‌های صنعتی، فنی، حقوقی و ... که مربوط به دیجیتال می‌شود را شامل خواهد شد.

حمایت از ایده‌های استارت‌آپی اینترنت اشیاء

وی با بیان اینکه امروز قرار است تیم‌هایی با ایده‌های نو در حوزه دیجیتال با یکدیگر به رقابت بپردازند، گفت: ما آمادگی داریم از برترین‌ تیم‌ها حمایت‌هایی در پارک علم و فناوری داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ تیم برای شرکت در این استارت‌آپ حضور یافته‌اند، تصریح کرد: در نهایت ۱۰ تیم رقابت می‌کنند و ۳ تیم برتر انتخاب می‌شوند.

زارعی خاطرنشان کرد: برای آنکه سه تیم برگزیده بعد از سه الی شش ماه به مرحله کسب و کار برسند و تولید محصول داشته باشند، آنها را از مشاوره تا کمک هزینه برای رسیدن به نمونه اولیه حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 4489594 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: استارتاپ ویکند پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه می‌شوند