Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نیم فصل اول تیم فوتبال پیکان گفت:ایران، عربستان و ژاپن تیم‌های مدعی در جام ملت‌های آسیا هستند که چون بازی ها در غرب آسیا برگزار می‌شود ایران و عربستان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند. آفتاب‌‌نیوز : مجید جلالی در خصوص کلاس آموزشی که در انزلی برگزار کرد گفت:این کلاس‌ها را معمولا برگزار می‌کردم، حتی زمانی که تیم داشتم در نیم فصل و یا پایان فصل این کار را می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در انزلی 2 روز کلاس داشتیم که خیلی به جا و خوب بود.
وی در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت:فوتبال قواعد خودش را دارد. وقتی ما تحلیل می‌کنیم باید ببینیم چه شاخصه‌هایی شانس تیم را بالا می‌برد. بازی در امارات حتی می‌تواند شرایط میزبانی داشته باشد. دوم اینکه ما مربی داریم که 8 سال با این بازیکنان کار کرده و خیلی از بازیکنان توسط کی‌روش وارد بدنه تیم ملی شدند. این یک امتیاز خیلی بزرگ برای ایران است.
جلالی تاکید کرد: تیم‌هایی مثل کره و استرالیا شرایط خوب قبل را ندارند، ضمن آنکه ایران، عربستان و ژاپن تیم‌های مدعی هستند که در نهایت فکر می‌کنم چون بازی ها در غرب آسیا برگزار می‌شود ایران و عربستان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند.
سرمربی سابق پیکان در خصوص حواشی به وجود آمده طی ماه‌های اخیر بین سرمربی تیم ملی و مربیان که منجر به صدور بیاینه آشتی کنان شد گفت: این‌ها نظر شخصی بوده و این مسائل خیلی پیچیده و مهم نیست ضمن آنکه الان وقت مطرح کردن این صحبت‌ها نیست.
جلالی در ادامه گفت:سرمربی تیم ملی قطعا برای این موضوع برنامه خودش را دارد ولی قائده بازی در جام ملت‌ها به خصوص در مرحله گروهی با جام جهانی فرق دارد.من فکر می‌کنم بین  2 تا 4 تغییر در ترکیب تیم ملی فوتبال نسبت به جام جهانی خواهیم داشت.
وی  که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد در خصوص اینکه پیشنهادی برای نیم فصل دوم دارد گفت: من فعلا پیشنهادی ندارم چون در حال ریکاوری هستم. البته الان در حال بررسی هستم که ببینم چه کارهایی را می‌توانستم در پیکان انجام بدهم ولی ندادم. باید موضوعات را رصد کنم تا در آینده این موضوع به کارم بیاید.
جلالی در خصوص حضور مربیان جوان در ایران گفت: اگر الان نسبت به 5 سال گذشته همه چیز را بررسی کنیم می‌بینیم که 75 درصد مربیان تغییر کرده‌اند و قطعا این حضور مربیان جوان در این چرخه اجتناب ناپذیر است.فارس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جام ملتها مجید جلالی شانس قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، منچسترسیتی و بارسلونا بیشترین شانس برای کسب لیگ قهرمانان را طبق پیش‌بینی بیگ دیتا داشتند. بیگ دیتا این را نشان می‌داد، اما در پیش‌بینی‌های خود شکست خورد و هر دو در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن حذف شدند.

از بین همه پیش‌بینی‌های ابررایانه اوپتا، فقط صعود بایرن به نیمه نهایی درست بود تا مشخص شود، پیشرفت‌های فناوری هنوز نمی‌توانند فوتبال را به درستی پیش‌بینی کنند.

از دو هفته بعد دوئل بایرن با رئال و دورتموند با پی‌اس‌جی مشخص کننده دو تیم فینالیست خواهند بود. در حال حاضر، رئال مادرید با احتمال 39 درصد، شانس اصلی قهرمانی است و پس از آن پاری سن ژرمن (27 درصد)، بایرن (16.9 درصد) و دورتموند (16.38 درصد) قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است