Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@09:19:38 GMT

واکنش بازیکن قطر به مقابله با شاگردان کی روش

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۴۲۲۷

به گزارش پارس نیوز، حامد اسماعیل درباره رونده آماده‌سازی تیم ملی فوتبال قطر برای حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: 4بازی تدارکاتی سخت برابر تیم‌های ملی الجزایر، قرقیزستان، اردن و ایران پیش‌رو داریم که برای قطر بسیار سودمند خواهند بود. ما مشتاقانه منتظر ورود رسمی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال قطر سپس با اشاره به آخرین بازی تدارکاتی با ایران پیش از آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا اظهار داشت: به طور کلی با حریفان قدرتمندی بازی می‌کنیم اما آخرین بازی برابر ایران فرصت خوبی برای قطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تیم قدرتمندی است و بازی آسانی نداریم. ایران یک تیم شناخته‌شده است و 4 بازی در جام‌های جهانی شرکت کرد. امیدوار هستیم بتوانیم از تجربه این بازی تدارکاتی به خوبی بهره ببریم.

حامد اسماعیل در خاتمه گفت: ما به خوبی مهیای جام ملت‌های آسیا می‌شویم اما تمامی تیم‌های این رقابت‌ها قدرتمند هستند. یا در جام جهانی بودند یا با قدرت به مرحله نهایی جام ملت‌ها صعود کردند. این رقابت‌ها بسیار سخت است و باید متحد باشیم.

تیم ملی فوتبال قطر روز 31 دسامبر (10 دی) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه در دیدار تدارکاتی میزبان ایران است. قطر در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ملی کره‌شمالی، لبنان و عربستان رقابت خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطر بازی ایران قطر واکنش پارس بازیکن مقابله شاگردان کی روش پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود